  • 1. Data: 2013-08-04 15:31:27
    Temat: potwierdzenie złozenia wniosku z SK Bank
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    przyszlo bez zadnych zalacznikow. Tez tak mieliscie? Inne banki dodaja jakies
    tajemnicze pliki zabezpieczajace.

  • 2. Data: 2013-08-04 16:08:25
    Temat: Re: potwierdzenie zlozenia wniosku z SK Bank
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Uzytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > przyszlo bez zadnych zalacznikow. Tez tak mieliscie? Inne banki dodaja
    > jakies tajemnicze pliki zabezpieczajace.

    Tez :) Pewnie da sie zadzwonic i potwierdzic nr konta.

    Dobre jest to, ze przy ewentualnych nastepnych lokatach,
    numer konta bedzie zawsze ten sam (tylko inny tytul przelewu),
    wiec takie rozterki przezywa sie tylko raz :)

  • 3. Data: 2013-08-04 16:19:42
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Dobre jest to, ze przy ewentualnych nastepnych lokatach,
    > numer konta bedzie zawsze ten sam (tylko inny tytul przelewu),
    > wiec takie rozterki przezywa sie tylko raz :)

    FM Bank mial chyba ten sam numer dla wszystkich klientow?

  • 4. Data: 2013-08-04 16:33:56
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Uzytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > FM Bank mial chyba ten sam numer dla wszystkich klientow?

    Z FM Banku akurat nigdy nie korzytalem; w Sk Banku mam
    taki numer: 5680060000002XXXXX50000001 (czesciowo
    zamaskowalem, ale wystarczy chyba, zeby sie zorientowac,
    czy masz taki sam).

  • 5. Data: 2013-08-04 16:40:47
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Z FM Banku akurat nigdy nie korzytalem; w Sk Banku mam
    > taki numer: 5680060000002XXXXX50000001 (czesciowo
    > zamaskowalem, ale wystarczy chyba, zeby sie zorientowac,
    > czy masz taki sam).

    ja mam dwie pierwsze cyfry 93, chociaz koncowka taka sama (numer banku oczywiscie
    tez). Czyli jednak daja rozne numery. Ale jakos nie slyszy sie na grupie, ze ktos
    wyslal pieniadze w kosmos :)

  • 6. Data: 2013-08-05 16:01:49
    Temat: Re: potwierdzenie złozenia wniosku z SK Bank
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    co oznacza skrót "SK Bank"?

  • 7. Data: 2013-08-05 16:12:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-05 16:01, Sebastian pisze:
    > co oznacza skrót "SK Bank"?

    oznacza SK Bank

    (www.skbank.pl)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-08-05 16:13:20
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    W dniu 2013-08-05 16:01, Sebastian pisze:
    > co oznacza skrót "SK Bank"?

    https://www.google.pl/search?q=SK+Bank&ie=utf-8&oe=u
    tf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gw
    s_rd=cr

  • 9. Data: 2013-08-05 17:11:30
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > co oznacza skrót "SK Bank"?

    oznacza aktualnego potentata na rynku depozytow. Dlugo sie wzbranialem, bo nie
    podobal mi sie ich adres, ale niedawno sie poddalem i sle pieniadze do Wolomina :)

  • 10. Data: 2013-08-05 22:07:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glaukon" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    nie podobal mi sie ich adres, ale niedawno sie poddalem i sle pieniadze do
    Przy posiadaniu konta w SKB z dostepem on-line mozna zalozyc lokate na staly
    proc. 4,75%-3mies, - i jest to chyba topowa oferta na rynku dla czystej
    lokaty.
    Dla tych co otworzyli rachunki oszcz. w Meritum na dawnych zasadach oferuje
    4,0% do konca roku. Te dwie oferty sa chyba obecnie max. dla trzymania
    srodkow dostepnych od reki i troche 'przyblokowanych' na 3-m.