  • 1. Data: 2005-05-13 16:26:51
    Temat: poprawa w VW!!!
    Od: "MALDIs" <r...@p...onet.pl>

    Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

  • 2. Data: 2005-05-13 16:33:21
    Temat: Re: poprawa w VW!!!
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 13 May 2005 18:26:51 +0200, w <d62kpb$sf9$1@nemesis.news.tpi.pl>, "MALDIs"
    <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    Nie, do tej pory nie potrafią otworzyć konta.

  • 3. Data: 2005-05-13 18:23:51
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    MALDIs napisał(a):

    > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    Wypraszam sobie używania w stosunku do mojej osoby słowa "leszcz"

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-05-13 19:06:09
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "MALDIs" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    dostalem grubszy list, czyli wiecej papierkow.

  • 5. Data: 2005-05-13 19:43:45
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-13 18:26, MALDIs wrote:

    > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    Według mnie to zostali tylko ci którzy robią ponad 10 przelewów/miesiąc
    a "leszczowość" nic do tego nie ma.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 6. Data: 2005-05-14 07:55:53
    Od: majtol <m...@U...bbs.pbks.pl>

    MALDIs napisał(a):
    > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    tak sie sklada, ze leszcze zostaly, a nie odeszly
    jestem jednym z nich , ale juz nie dlugo

    bo nic sie nie poprawilo :-(

  • 7. Data: 2005-05-14 12:38:22
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Użytkownik "MALDIs" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    ........ ale widzę że jeden ŁOŚ został ..............:P

  • 8. Data: 2005-05-15 21:39:25
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    MALDIs wrote:
    > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    Po odejściu leszczy zostały tylko płotki. ;-)

    Czyżby sezon wędkarski?

    Tomek

  • 9. Data: 2005-05-15 21:40:23
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    LEH wrote:
    > Użytkownik "MALDIs" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ........ ale widzę że jeden ŁOŚ został ..............:P

    Raczej UKLEJKA...

  • 10. Data: 2005-05-16 10:01:13
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d62kpb$sf9$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz MALDIs napisał:

    > Zauważyłem, że po odejściu leszczy, gdy VW wprowadził opłaty znacznie
    > poprawiła sie obsługa. Czy też to zauważyliście?

    W piątek priorytetem wysłane wypowiedzenie rachunku e-direct, dziś o 11.30
    już nie działa logowanie.
    Szybko .

    --
    S pozdravem,