  • 31. Data: 2011-03-11 19:31:20
    Temat: Re: poliso-lokata zamiast lokaty 1-dniowej?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-03-11 15:26, Borys Pogoreło wrote:

    > A nie lepiej pomyśleć co będzie za kilka lat, gdy będzie się chciało
    > sięgnąć do takiego linku, a połowę takich serwisów skracających szlag
    > trafi? Archiwa usenetu są rozproszone, zaś ta skracacze dzisiaj są, jutro
    > ich nie będzie. A idiotyzm skracania propagują koślawe czytniki i
    > mikroblogi.

    To ja, to ja ;) Link jest dlugi i pewnie by polamalo - stad skrot (z
    przyzwyczajenia z blipa ;).
    Co do oprocentowania
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=opro_01a/id_gr=1/id
    _tyt=19/left_menu=1/section=ogol

    (tak wiem, obecna strona banku wymaga zmiany ;)

    Co do innych produktow - chyba niestety, ale polisolokaty nie beda w
    pelni alternatywa, bo sa to produkty dlugoterminowe z limitami
    minimalnych kwot, czesto z ograniczeniem wiekowym dla klienta.
    No i najwazniejsze - to nigdy nie bedzie produkt lepszy od lokaty.
    W przypadku antybelki bank nie placi wiecej - te 19% odsetek, ktore
    dostaje klient normalnie szlo na rachunek MF.
    W przypadku polisolokat z tych 19% trzeba dac zarobic ubezpieczycielowi.
    A tutaj mamy nowe wymogi kapitalowe, wyzszy koszt takpitalu, etc. Jednym
    slwoem raczej ubezpieczyciele zwijaja sie z tego produktu niz
    rozszerzaja oferte...

    Jednym slowem bedzie znacznie trudniej.
    Ja czekam na potwierdzenie co z podatkiem z odsetek w wysokosci 1 i 2
    groszy... Z jednej strony byloby to, ze podatek = 100% odsetek, z
    drugiej jesli nie, to to moze byc jakas furtka ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 32. Data: 2011-03-11 21:10:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Z dużym prawdopodobieństwem razem z trafieniem szlagiem serwisów
    > skracających, trafi szlag także strony do których link prowadzi.

    Przeciez to jest proste. Mamy 4 mozliwosci:
    a) zarowno oryginalny link jak i skrot beda dzialac
    b) oryginalny link bedzie dzialac, skrot nie
    c) oryginalny link nie bedzie dzialac, skrot bedzie
    d) zarowno oryginalny link jak i skrot nie beda dzialac

    Oryginalny link bedzie dzialal w przypadkach a oraz b.
    Skrot bedzie dzialal tylko w przypadkach a.

    Wniosek jest chyba oczywisty?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 33. Data: 2011-03-11 21:11:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> writes:

    > To ja, to ja ;) Link jest dlugi i pewnie by polamalo - stad skrot (z
    > przyzwyczajenia z blipa ;).

    Serwery news nie lamia linkow. Jedyne co moze to robic, to
    oprogramowanie piszacego (newsreader), ew. jesli ktos pisze przez jakas
    bramke, to moze to robic takze bramka.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 34. Data: 2011-03-11 21:17:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 20:31:20 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

> [...]
    > groszy... Z jednej strony byloby to, ze podatek = 100% odsetek, z
    > drugiej jesli nie, to to moze byc jakas furtka ;)

    Czyli kapitalizacja godzinowa? Później minutowa? A później będziemy
    odsetki liczyć przez całkowanie? ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 35. Data: 2011-03-11 22:49:56
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.03.2011 22:10), Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    >
    > Oryginalny link bedzie dzialal w przypadkach a oraz b.
    > Skrot bedzie dzialal tylko w przypadkach a.

    Ale zagrożenie utraty informacji zachodzi tylko w przypadku (b).

    > Wniosek jest chyba oczywisty?

    Ano oczywisty, chociaż pewnie inny niż twój.

    p. m.