  • 11. Data: 2002-11-20 10:35:15
    Temat: Re: podpis dwa razy proszę....
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "qubacz" <q...@2...pl> napisał w wiadomości
    > UID = Unit ID i zasze bedzie taki sam w danym terminalu

    tak masz racje - chodzilo mi po prostu o pozycje "rachunek nr:.."
    :-)))))))))))))))

  • 12. Data: 2002-11-20 10:44:13
    Temat: Re: Re: Re: podpis dwa razy proszę....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Nov 20, 2002 at 11:20:31AM +0100, krab wrote:

    >tysiace ludzi wiesza np w aucie na przedniej szybie rozne religijne
    >urzadzenia :-)
    >przed niczym ich one nie chronia - ale daja im one spokój wewnetrzny

    Tego nie wiesz.

    A fyfnascie podpisanych dokumentow nie zmienia nic. A jesli komus
    zmienia powinien zajac sie czym do czego sie lepiej nadaje,
    np. wyplataniem koszykow wilkinowych.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-11-20 12:22:46
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    > hmmm pierwsze slysze - zobacz czy czasem nie bedziesz mial dwoch
    > platnosci - zeby cie baba nie orznela

    spoko obciążenie r-ku karty jest pojedyńcze.

  • 14. Data: 2002-11-20 14:47:52
    Temat: Re: Re: podpis dwa razy proszę....
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Przed czym w zaden sposob nawet 6-cio ktorne podpisanie tego samego
    > dokumentu go nie uchroni. Wiec po co podpisywac?

    W Euro babka w kasie twierdzila, ze drugi podpisany slip jest nizbedny dla
    ksiegowosci (sic!). Oczywiscie drugiego mojego podpisu nie dostala i musiala
    sobie kserowac :-)

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-11-20 15:05:25
    Temat: Re: Re: Re: podpis dwa razy prosz?....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Nov 20, 2002 at 03:47:52PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    >W Euro babka w kasie twierdzila, ze drugi podpisany slip jest nizbedny dla
    >ksiegowosci (sic!). Oczywiscie drugiego mojego podpisu nie dostala i musiala
    >sobie kserowac :-)

    Euro wogole jest super. Niedlugo beda kserowac DO. Albo przy kasie
    bedzie informacja dzisiaj promocja - zakupy tylko z jednym dokumentem
    ze zdjeciem (na codzien z dwoma).

    Maja u mnie duzego '+' za kretynizm.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-11-20 17:56:03
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    A jesli komus
    > zmienia powinien zajac sie czym do czego sie lepiej nadaje,
    > np. wyplataniem koszykow wilkinowych.

    To nie jest takie proste zajecie :-D

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-11-21 00:36:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Grzegorz" <g...@W...onet.pl> writes:

    > I ciekawe jak udowodni, że nie placil ?

    Zwyczajnie, jak niby mialby zaplacic dwa razy przy jednym numerze transakcji?
    Swoja droga, dziwna praktyka - przeciez sklep nigdzie nie wysyla nawet
    jednej "kopii".

    No chyba ze to bylo zelazko, to inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2002-11-21 07:57:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Nov 21, 2002 at 01:36:59AM +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    >Zwyczajnie, jak niby mialby zaplacic dwa razy przy jednym numerze transakcji?
    >Swoja droga, dziwna praktyka - przeciez sklep nigdzie nie wysyla nawet
    >jednej "kopii".

    Pewnie sie kiedys przejechali na reklamacji towaru, bo zaginal im slip
    i teraz dmuchaja na zimne robiac sobie takowe kopie.

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-11-21 07:58:00
    Temat: Re: Re: Re: Re: podpis dwa razy proszę....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Nov 20, 2002 at 06:56:03PM +0100, JaKi wrote:

    >To nie jest takie proste zajecie :-D

    Zakladam ze ma juz wikline namoczona. I nie musza od razu byc meble,
    wystarczy cos prostego, ot. jakis warkocz z trzech witek.

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-11-21 09:32:30
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <2...@d...pingwin.waw.pl>,
    w...@p...waw.pl says...

    > Euro wogole jest super. Niedlugo beda kserowac DO. Albo przy kasie
    > bedzie informacja dzisiaj promocja - zakupy tylko z jednym dokumentem
    > ze zdjeciem (na codzien z dwoma).

    Ja ostatnio kupowalem w Euro. Placilem oczywiscie karta.

    Pani poprosila o dokument ze zdjeciem. Na co odpowiedzialem ze nie
    posiadam, ale ze zdjecie jest na karcie. Pani nie bardzo chciala to
    zaakceptowac poprosilem wiec o przyjscie kierownika, i zeby po drodze
    wzial ze soba umowe z centruma autoryzacyjnym oraz telefon bo bedziemy
    dzwonic. Pani powiedziala ze nie wygladam na oszusta wiec nie potrzebuje
    juz dokumentu.

    K.

    PS. A w Barcelonie we FNAC'u tez trzeba miec dokument przy platnosci
    karta - nawet za jeden CD :)