  • 1. Data: 2010-10-08 18:04:32
    Temat: poczta wewnetrzna w Alior Banku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Hej,

    Dla informacji: od kilku dni dostępna jest dwukierunkowa poczta
    wewnętrzna w serwisie internetowym Alior Banku. W końcu można zgłaszać
    ewentualne problemy i pytania elektronicznie, bo z kontakt(at)alior.pl
    nie dało się za dużo załatwić ze względu na brak możliwości weryfikacji
    klienta...

    WN

  • 2. Data: 2010-10-08 19:59:45
    Temat: Re: poczta wewnetrzna w Alior Banku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...info> wrote in message
> [...]
    > problemy i pytania elektronicznie, bo z kontakt(at)alior.pl nie dało się
    > za dużo załatwić ze względu na brak możliwości weryfikacji klienta...

    Jednak ktos posyla rozne maile klientow dalej do decydentow, bo jakis czas
    temu pisalem o kilku rzeczach, ktorych nie ma w bankowosci internetowej i na
    wszystkie propozycje dostalem odpowiedz odmowna, ze NIE w najblizszym
    czasie.

    Z pozostalych rzeczy brakuje jeszcze- importu szblonow platnosci do innego
    uzytkownika bank. internetowej oraz awizowania w systemie gotowki do wyplaty
    w danym oddziale(takie usprawnienia mial na pewno Lukas a pewnie i inne
    banki)- bo teraz podobno zamowienie tylko przez oddzial i nawet na infolinii
    sie tego nie zalatwi, co dla kogos z innej, mniejszej miejscowosci, gdzie
    nie ma oddzialu jest podwojna podroza.

    Co sie tyczy oferty lokat walutowych z dzienna kap. to powinni pojsc na
    calosc i poszerzyc oferte o GBP i CHF oraz dodac inne terminy (swiadomi
    klienci juz sobie tak dobiora kwote lokaty, ze podatku nie zaplaca i nie
    musza wypisywac jaka max kwota przy jakich kursach- w koncu nie musza pisac,
    ze to lokaty bez 'belki' tylko z dzienna kapitalizacja)

  • 3. Data: 2010-10-09 13:50:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-08 20:04, Wojciech Nawara pisze:
> [...]
    > ewentualne problemy i pytania elektronicznie, bo z kontakt(at)alior.pl
    > nie dało się za dużo załatwić ze względu na brak możliwości weryfikacji

    Możesz podać linka, bo ja w swoim koncie, po zalogowanie nie widze tej
    opcji?

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-10-09 19:19:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-10-09 15:50, animka pisze:

    > Możesz podać linka, bo ja w swoim koncie, po zalogowanie nie widze tej
    > opcji?

    Moduł 'wiadomości' na pulpicie.