  • Data: 2006-08-08 11:38:42
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim targetem jest natomiast suma limitow 300k w 2008 roku ;-).
    > Biore co popadnie, bo mi na raz przeciez tyle nie dadza ;-)

    losie... skumulowany 300k ?
    nawet nie pytam po co Ci tyle ;)
    swoja droga Ciekawe, bo nawet jesli obslugujesz prawidlowo,
    nie ma kfiatkoof w BIK, to przeciez z reguly aplikajac o kolejna
    w innym banku ten inny pyta Cie o cos na ksztalt - "suma limitow kart
    kredytowych w innych bankach", i co ? sciemniasz ? jak wydaja na zasadzie
    "my ci damy - tamtym oddaj" to w sumie dobra wola klienta, czy tamta
    odda czy nie, wymusic nie wymusza
    ale przyznam ze wrazenie na mnie zrobil Twoj cel i zagregowany na 300k,
    cel jakis musisz miec, hehe

    SW