  • Data: 2006-08-08 19:01:35
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w wiadomości
    news:eb6l9c$23bl$1@main.viknet.pl...

    > Ależ ja nie zapłaciłem za KK nic za ostatnie 3 lata. Karta była darmowa
    > choć nie mam wielkich obrotów (av. poniżej 1k)
    > Ubezpieczenia coraz częściej są wliczone w cenę, a w i przypadku gdy źle
    > odczytałem wyciąg i zapłaciłem 8 zamiast 6-go, bank uwzględnił reklamację
    > i cofnął karę. NIe miałem więc żadnych kosztów choć korzystałem z
    > dobrodziejstw karty.

    Ja w zadnym wypadku nie twierdze, ze posiadajac KK tracisz na niej. Nawet
    raczej twierdze, ze stali czytelnicy tej grupy korzystaja na KK, potrafia
    skorzystac z zalet nie wpadajc w pulapki. Ale przecietny Kowalski juz
    niekoniecznie. Sadze, ze on bardzo czesto nie wie jak nalezy korzystac
    z KK by odniesc maksimum korzysci. Wystarczy spojrzec na pytania
    i zale osob, ktore pytaja o KK. A to jest i tak niewiele ludzi, glownie
    tych aktywniejszych, bo przeciez wiekszosc osob nie bylo na grupie
    pbb i pewnie nigdy jej nie przeczyta.

    Pozdrawiam

    Marcin