  • 11. Data: 2003-11-03 13:03:56
    Temat: Re: platnosc płaską kartą - procedury
    Od: "david" <d...@W...fm>

    > Naklejki na drzwiach oznaczają, że możesz zapłacić przy użyciu karty.
    > Jeśli z winy nie leżącej po stronie Twojej transakcji nie może ona
    > przeprowadzić, to może wybrać inną forme płatności (np. faktura płatna
    > przelewem, weksel) lub zabrać towar z powrotem.

    odniosę się do regulaminu wydawania i użytkowania kart płatniczych
    (debetowej VE) w mBanku, przeczytaj sobie to
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_deb
    et_karta.html#2_1_5
    par.20 pkt.2 ppkt.5

    pozdr
    david

  • 12. Data: 2003-11-03 13:20:40
    Od: "Bob" <b...@w...pl>

    > To proszę sobie zabrać paliwo.

    nie wiem dlaczego od razu taka wrogosc w stosunku do pracownika stacji ?
    czy zamista komplikowac sobie zycie nie lepiej probowac sie dogadac ?

    1. nie dziala jedna karta, probujesz placic inna,
    2. nie masz innej karty, zostawiasz na stacji np. dowod osobisty, wyplacasz
    kase
    z bankomatu, wracasz i placisz

    przeciez kazdemu zalezy na tym, aby sprawe zalatwic polubownie

    pozdrawiam
    Bob

    Silver Corolla 1,4 VVT-i

  • 13. Data: 2003-11-03 13:22:10
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    > To proszę sobie zabrać paliwo.

    mysle ze postapilbym tak samo, bylem w takiej sytuacji 3-krotnie
    raz jeden to bylem wsciekly jak diabli - bo okazalao sie ze pani krysia czy
    marysia zniknela jak kamfora - a tylko ona wie jak to zrobic, powiedzialem
    wyraznie - czekam 5 minut - zostawiam wizytowke - podpisze im fakture o ile
    mi ja dadza i odjezdzam, jak sie nie podoba - to zawsze moga zadzwonic gdzie
    sobie zycza - widzieli ze nie zartuje i przez telefon siem nauczyli jak sie
    te piekielna maszyne obsluguje

    ale zapewne nie o to chodzilo pytajacemu

    bylem 2-krotnie w sytuacji, kiedy terminal nie reagowal, wygladalo jakby nie
    widzial mojej karty, za kazdym razem jednak obsluga sama z siebie wiedziala
    co zobic, otoz nalezy zadzwonic do swojego centrum autoryzacyjnego - podac
    nr karty platniczej - a osobnik z tamtej strony podaje kod autoryzacji
    tranzakcji - i tyle - proste jak drut - ale trzeba CHCIEC ! zycze tylko
    milej obslugi
    :-))

  • 14. Data: 2003-11-03 13:26:18
    Od: Wojciech Nawara <n...@o...pl>

    Użytkownik Krab napisał:

> [...]
    > nr karty platniczej - a osobnik z tamtej strony podaje kod autoryzacji
    > tranzakcji - i tyle - proste jak drut - ale trzeba CHCIEC ! zycze tylko

    Powyższe dotyczy karty _płaskiej_ ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-11-03 13:26:56
    Temat: Re: platnosc płaskš kartš - procedury
    Od: Wojciech Nawara <n...@o...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Prostymi. Nie chcą/nie moga Państwo przyjąć płatności kartą? Trudno,
    > mogę zapłacic przelewem. Jeśli się państwo nei zgadzają, to prosze
    > sobie zabrać paliwo.

    Mówisz o teorii, czy _praktyce_ ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-11-03 13:32:42
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > strony podaje kod autoryzacji tranzakcji - i tyle - proste jak drut
    > - ale trzeba CHCIEC ! zycze tylko milej obslugi :-))

    Hmm, jak kiedyś przyszedłem do dentystki i obserwowałem scenę, jak
    dentystka twierdzi, że na karcie nie ma pieniędzy, bardzo zdenerwowana
    pani tłumaczy że przecież muszą być, próbowały przeciągać tą kartę
    parokrotnie, ciągle bez skutku. Jako że na odrzucanych slipach były
    wyraźne czarne maznięcia zerknąłem bliżej i zauważyłem ... brak
    połączenia. A po krótkiej perswazji pani dentystka podłączyła pos do
    linii telefonicznej...

  • 17. Data: 2003-11-03 13:50:52
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > odniosę się do regulaminu wydawania i użytkowania kart płatniczych
    > (debetowej VE) w mBanku, przeczytaj sobie to
> [...]
    Ja to rozumiem i tu Akceptant może odmówić - tylko co z tym fantem zrobić ??
    to nie jest koszyk z zakupami, zebym mogl zostawić i odjechać.
    Wypompowac paliwo ?? i to LPG, to jest chyba trudne.
    A nikt mi nie zaproponował wystawienia faktury płatnej przelewem - to bym
    luzik zrobił i to chętnie.

    A wypłacanie kasy w bańkomacie - to jest prowizja - co w przypadku LPG to
    jakies ok 3-4 litry ... - zebym dobrowolnie poszedł do bańkomatu - musiałby
    mi ktoś dać taki rabat ...

    Acha, skonczyło się na tym, ze po kilkunastu minutach rozmowy i prób udało
    się zautoryzować kartę

    slovek

  • 18. Data: 2003-11-03 14:57:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

> [...]
    > przeprowadzić, to może wybrać inną forme płatności (np. faktura płatna
    > przelewem, weksel) lub zabrać towar z powrotem.

    O przepraszam Cie bardzo - towar z powrotem to ona moglaby zabrac, ale
    tylko w przypadku, gdyby jego sprzedaz nie byla skorzystaniem z oferty
    publicznej, lub gdybys sie na to zgodzil.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 19. Data: 2003-11-03 15:56:02
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba, czyli Adam Płaszczyca
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    Możesz podać podstawę prawną?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 20. Data: 2003-11-03 16:08:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 03 Nov 2003 15:57:15 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    >O przepraszam Cie bardzo - towar z powrotem to ona moglaby zabrac, ale
    >tylko w przypadku, gdyby jego sprzedaz nie byla skorzystaniem z oferty
    >publicznej, lub gdybys sie na to zgodzil.

    No to ja się na to zgadzam. Niech bierze. Tu nie chodzi o to, co ona
    zrobi, tylko o uniknięcie ew. zarzutu o próbe wyłudzenia.
    --