    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płacenie KK na poczcie (?)
    Date: Fri, 25 Jul 2003 21:50:51 +0200

    On Fri, 25 Jul 2003 21:46:33 +0200, nieznany
    <a...@w...pl> wrote:

    >Dlaczego płacąc na poczcie kartą transakcja została odnotowana jako gotówkowa? Czy
    to może moja wina? Widząc na slipie GOTÓWKA mogłem wszak nie podpisać.
    Bo na poczcie robia sobie jaja, nie chca placic prowizji od transakcji
    i kazda transakcje przeprowadzaja jako wyplate gotowki z karty, ktora
    to niby potem pokrywa zakup. Takze placenie tam KK to samobojstwo ...

    Choć powinieneś się przyjrzeć ze jest napis GOTÓWKA i nie placic KK
    tylko banknotami z portfela ...

    pzdr,
    Dentarg

    --