  • 1. Data: 2002-03-13 02:11:59
    Temat: pko sa i mbank - wspolpraca?
    Od: "Przemek" <m...@p...onet.pl>

    Robilem przelew z pko sa do mbanku.
    Wypelnilem karteluszek i podalem pani z pko sa - ta cos tam wpisywala i
    wpisywala po czym stwierdzila, ze ma jakis problem... i podnisla sluchawke
    telefonu i... zadzwonila do mlinii w mbanku.
    Razem z operatorem(lub operatorka) mbanku ustalily, ze to ja sie pomylilem
    wypelniajac karteluszek.

    Mialy racje :) - poprawilem numer konta i wszystko poszlo ok :)

    To sie nazywa wzorowa wspolpraca i dbanie o klienta :)))))

  • 2. Data: 2002-03-14 10:07:30
    Temat: Re: pko sa i mbank - wspolpraca?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Przemek" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Robilem przelew z pko sa do mbanku.
    ^^^^^^

    Nie ma takiego ban... 8-)

    MJ

  • 3. Data: 2002-03-14 13:08:37
    Od: <p...@p...onet.pl>

    >                    ^^^^^^
    >
    > Nie ma takiego ban... 8-)
    Nie ma również Citi, BPH, i wielu innych nazw wymienianych na grupie.
    Ale PRAWIE wszyscy domyślają się o co chodzi.
    PS

  • 4. Data: 2002-03-14 13:31:39
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    > Nie ma również Citi, BPH, i wielu innych nazw wymienianych na grupie.
    > Ale PRAWIE wszyscy domyślają się o co chodzi.

    Tylko że w podanych przez Ciebie przypadkach nie ma dwuznaczności, o który
    bank chodzi. A PKO SA to może być równie dobrze Pekao Sa, jak i PKO BP SA.
    I weź tu sie domyśl , co poeta miał na myśli...

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.