  • 1. Data: 2006-02-28 12:58:49
    Temat: pko bp - mistrzowie lamerstwa!!!!
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    przeszli samych siebie - lamerzy pierd....

    przy przelewach przez interenet do kwoty przelewu dolicznaa jest kwota
    prowizji w wysokosci 0,50 gr,

    czyli robiac przelew dla us na 500 zł, na wyciagu widnieje kwota 500,50
    !!!!!

    qrwa!!!

    co za idiotyzm

    czy ktos kto opracowywal ten system zdaje sobie sprawy z konsekwencji jakie
    to za soba niesie???
    chyba nie!!!!

    co w wypadku rozliczen np projektowych z unia europejska gdzie kwoty
    widniejace na wyciagach musza sie co do grosza zgadzac z tymi z faktur!!???
    czy ktos do jasnej cholery pomyslal o tym???

    Serdecznie odradzam wszytskim korzystanie z uslug pko bp s.a.

    smerf

  • 2. Data: 2006-02-28 13:00:52
    Temat: Re: pko bp - mistrzowie lamerstwa!!!!
    Od: "LongeR" <L...@f...net>

    > czyli robiac przelew dla us na 500 zł, na wyciagu widnieje kwota 500,50
    > !!!!!
    >
    > qrwa!!!

    I co siem ciskasz. Tak powinno być w każdym banku

    longi

  • 3. Data: 2006-02-28 13:06:27
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "LongeR" <L...@f...net> napisał w wiadomości news:du1hi0
    > I co siem ciskasz. Tak powinno być w każdym banku

    w jakim kazdym , w kazdym NORMALNYM banku poiwinno by:
    500 - oplacona naleznosc
    0,50 - prowizja

    i wtedy jest wszystko jasne

  • 4. Data: 2006-02-28 13:10:59
    Od: "Paweł K." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowizji w wysokosci 0,50 gr,
    >
    > czyli robiac przelew dla us na 500 zł, na wyciagu widnieje kwota 500,50

    No wlasnie tez mnie to troche drazni szczegolnie jak chce sprawdzic kwoty
    przelewow jest to troche mylace, co ciekawe dzis dostalem zwrot na konto z
    urzedu skarbowego i jest o 50gr wiecej niz na picie :-) ciekawe.

    Pawel

  • 5. Data: 2006-02-28 13:16:41
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Smerf porozsypywal nastepujace haczki:
    > przy przelewach przez interenet do kwoty przelewu dolicznaa jest kwota
    > prowizji w wysokosci 0,50 gr,
    > czyli robiac przelew dla us na 500 zł, na wyciagu widnieje kwota 500,50
    Bylo o tym glosno nie tak dawno... wlasnie ze wzgledu na utrudnienia dla
    ludzi ktorzy chca w ten sposob zrobic przelew a pozniej z niego sie
    rozliczyc (np platnosci w firmach, zgodnosc wartosci przelewu z faktura).
    Koledze pani z ichniejszego BOKu powiedziala ze z przyczyn technicznych
    nie ma mozliwosci zeby w historii byly dwa wpisy - jeden dla kwoty
    przelewu, drugi dla oplaty za przelew. Nie potrafila takze powiedziec
    czemu mBank ma takie mozliwosci a PKO BP nie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-02-28 13:40:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@n...skreslic.epf.pl> napisal(a):
> [...]
    > przelewu, drugi dla oplaty za przelew. Nie potrafila takze powiedziec
    > czemu mBank ma takie mozliwosci a PKO BP nie.

    Okropne dziadostwo. Ja bym wówczas poszedł do banku z wyciągiem od
    odbiorcy przelewu i zapytał, kto i kiedy ukradł moje 50gr.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-02-28 13:53:55
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    g..no prawda, dotychczas wlasnie tak bylo, czyli kwota naleznosci swoja
    droga i prowizja swoja,

    ale od jakiegos czasu wprowadzili oplaty za przelewy internetowe i dziady
    chyba czegos nie dopilnowali,

    nie wiem czy zdaja sobie sprawy jakie to utrudnienie dla niektorych firm!!!

    jeszcze raz przestrzegamn wszystkich

    NIE DLA pko bp

    mar

  • 8. Data: 2006-02-28 17:50:15
    Od: "Xander" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > chyba czegos nie dopilnowali,
    > nie wiem czy zdaja sobie sprawy jakie to utrudnienie dla niektorych

    No i co się tak unosisz :) ZMIEŃ BANK - uwerz, że istnieją inne banki które
    podchodzą do klienta ZUPEŁNIE inaczej czujesz się jak klient a nie natręt
    czy wręcz czasem żebrak :> - ja po zmianie "odżyłem" :) ale niestety ten
    (PKOBPSA) lamerski, chciwy i z ubiegłej epoki bank dzwoni jeszcze do mnie bo
    sobie zapomniał jednego mojego podpisu przy zamykaniu konta które
    szczęśliwie 2 miesiąc zamyka :> a ja nie mam na prawdę czasu... a wogóle
    cholera czemu JA mam biegać DO NICH skoro to ONI zapomnieli dopełnić
    formalności :>
    Ehh niestety do złupienia zostaną im emeryci i rządowe zlecenia... -
    niestety - inaczej dawno byłoby tam co innego ;)

    --
    pozdr
    Xander

  • 9. Data: 2006-02-28 19:24:13
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Xander" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No i co się tak unosisz :) ZMIEŃ BANK - uwerz, że istnieją inne banki które

    po co zmieniać bank jak w Inteligo należącym do PKO jest to normalnie

  • 10. Data: 2006-03-01 07:09:02
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > I co siem ciskasz. Tak powinno być w każdym banku

    W kazdym banku to przelew z konta osobistego powinien byc za darmo i tyle w
    temacie....