  • 11. Data: 2004-06-23 07:30:24
    Temat: Re: pasek podpisu na kartach, czym malujecie?
    Od: "Marvin" <_...@a...pl>

    > Proponuje Karte Citi - tam w przypadku karty ze zdjeciem skanuja Twoj
    > podpis - umieszczaja przy zdjeciu i po problemie ;-)

    A ty to się lepiej weź do roboty i przestań w godzinach pracy z firmowego
    konta pisać. Żebyś jeszcze nie bredził.

    Chyba że praca ci nie odpowiada? :-P

    M.

  • 12. Data: 2004-06-23 07:38:43
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> napisał w wiadomości
    > a karty
    > podpisuję :)
    >
    > Ciekawe... Dużo zależy chyba też od podłoża. Ja podpisałem kiedyś
    > "parkerem" ale po kilku miesiącach się jakoś tak rozmył - linie
    > dostały obwódek i stały sie nieczytelne.

    Może. Podpisałem w ten sposób KK Citi i Multi oraz VE VW, Inteligo, Multi,
    mBanku i pewnie czegoś jeszcze i nigdzie się nie rozmyło. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-06-24 12:06:58
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ja kiedyś z roztargnienia podpisałem się na... pasku magnetycznym ;-))
    Pisak był dobry, niby permanentny, ale starło się dość szybko.
    Może teflonują pasek??
    JaC