  • 11. Data: 2009-02-01 12:49:28
    Temat: Re: państwo sutener tnie wydatki na swoje dziwki :)
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dino <d...@f...zoo> napisał(a):

    > moze pacanie jak mi nie zabierze tego w podatku to ja wydam mądrzej
    > nie wpadłes na to, socjalisto maniakalny?

    straszny z ciebie beton a nie zauważyłeś że nigdzie na świecie w historii
    świata nie było ani komunizmu ani demokracji ale tylko hasła i to co władzy
    było na rękę
    poza tym handel polega na tym że coś się ma na wymianę nawet jak są to
    pieniadze ale te pieniądze muszą mieć wartość tym czasem polska waluta nie ma
    żadnej wartość zresztą żaden pieniądz na świecie nie ma wartość bo wartość to
    to ile chcemy zapłacić za coś innego a jak nie chcemy nic za towar zapłacić to
    staje się on dla nas bezwartościowy i już. problem polega na rozbudzonych
    potrzebach, zachciankach jak polacy nie potrafią lub nie chce się im
    produkować dóbr sprowadzanych z importu to stają się tylko konsumentami
    zadłużając się i nie oferują drugiej stronie nic w zamian. każdy towar kupiony
    przez każdego polaka który jest wytwarzany w całości lub w części i nie ma
    pokrycia przez towar produkowany w kraju jest naszym długiem i to nie długiem
    rządu tuska czy kaczyńskiego lub jakiegokolwiek innego polityka ale każdego z
    nas obywateli i tylko wyjątkowy beton może tego nie rozumieć :)

  • 12. Data: 2009-02-01 23:08:25
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:gm45on$gnp$1@inews.gazeta.pl...

    > straszny z ciebie beton a nie zauważyłeś że nigdzie na świecie w historii
    > świata nie było ani komunizmu ani demokracji ale tylko hasła i to co
    > władzy
    > było na rękę

    Oczywiście, tym razem będzie inaczej...