    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pani Karolina Pielach, Getin Bank
    Date: Thu, 09 Jul 2015 22:16:47 +0200

    Majka <k...@g...com> writes:

    > Dnia 10 czerwca zostało do danku doręczone (potwierdzenie odbioru)
    > moje pismo, w którym wyrażam SPRZECIW na nowe warunki.
    > Tym samym konto powinno zostać zamknięte dnia 30 czerwca.

    Teraz jest tak, że bankom nie wystarczy już sprzeciw, tylko chcą
    aktywnego wypowiedzenia umowy przez klienta.

    Kiedyś bywało tak, że banki wypowiadały starą umowę i proponowały nową.

    > "pismo dotyczące dyspozycji WYPOWIEDZENIA produktów jakimi są
    > rachunek... i konto..., jednakże dyspozycja WYPOWIEDZENIA była
    > nieprawidłowa"

    Przyznaję jednak że nie wiem co to jest "dyspozycja WYPOWIEDZENIA".
    Wypowiedzenie umowy to jest oświadczenie woli, dyspozycja to jest inne
    oświadczenie woli (typowo zlecające usługodawcy dokonanie jakiejś
    czynności).
    --
    Krzysztof Hałasa