    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: pani Karolina Pielach, Getin Bank
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 7 Jul 2015 00:49:20 +0200

    Dnia Mon, 6 Jul 2015 06:10:48 -0700 (PDT), Majka napisał(a):

    > Szanowna Pani Karolina Pielach, pełnomocnik Getin Bank,
    >
    > Nikt nie może mnie z panią połączyć, dlatego spróbuję tutaj - może pani zagląda na
    tą grupę.

    > Dnia 10 czerwca zostało do danku doręczone (potwierdzenie odbioru) moje pismo, w
    którym wyrażam SPRZECIW na nowe warunki.
    > Tym samym konto powinno zostać zamknięte dnia 30 czerwca.
    >
    > Dziś, 6 lipca, po 26 dniach! dostałam pismo od pani, w którym stwierdza Pani:
    >
    > "pismo dotyczące dyspozycji WYPOWIEDZENIA produktów jakimi są rachunek... i
    konto..., jednakże dyspozycja WYPOWIEDZENIA była nieprawidłowa"

    > Pani Karolino Pielach. Czy umie pani odróżnić słowo SPRZECIW od WYPOWIEDZENIE?

    Zapewne jest to standardowa procedura tego banku, gdyż podobne kwiatki
    już trafiały na tę grupę.
    I jeszcze jeden przykład potwierdzający, że od tego banku najlepiej
    trzymać się z daleka.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof