  • 1. Data: 2002-11-18 19:13:51
    Temat: oznaczenie R/NR na blankiecie wpłaty gotówkowej
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam przed sobą standardowy (nie ten do podatków) druczek "Polecenia
    przelewu/wpłaty gotówkowej" i ma końcu pola "nawa odbiorcy cd." jest
    ozaczenie R/NR z * a wyjaśnienie do gwiazdki "nieptrzebne skreślić"
    O co chodzi z tym R/NR ?

    Pozdr.
    Sark

  • 2. Data: 2002-11-18 19:21:14
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arbe5f$b0q$1@news.gazeta.pl, Sark wrote:
> [...]
    > przelewu/wpłaty gotówkowej" i ma końcu pola "nawa odbiorcy cd." jest
    > ozaczenie R/NR z * a wyjaśnienie do gwiazdki "nieptrzebne skreślić"

    Rezydent/Nierezydent. Skreśl Nierezydent.

  • 3. Data: 2002-11-18 19:30:13
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rezydent/Nierezydent. Skreśl Nierezydent.

    no co Ty - Sark jest zbyt wirualny - musi skreslic R :-))))))))
    ps
    kocham zamęt :-)))

  • 4. Data: 2002-11-18 21:24:23
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik " Sark" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przelewu/wpłaty gotówkowej" i ma końcu pola "nawa odbiorcy cd." jest
    > ozaczenie R/NR z * a wyjaśnienie do gwiazdki "nieptrzebne skreślić"

    Sark, jakbyś czytał grupę uważnie to zauważyłbyś moje identyczne pytanie ze
    dwa dni temu. :-)))))

    Rezydent/nierezydent. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2002-11-18 21:27:10
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arblqp$cve$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik " Sark" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Sark, jakbyś czytał grupę uważnie to zauważyłbyś moje identyczne
    > pytanie ze dwa dni temu. :-)))))

    Taki jesteś skrupulatny na ogół, to raz ja Ci powiem, że Ty pytałeś o N/NR
    :D

  • 6. Data: 2002-11-18 21:34:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Taki jesteś skrupulatny na ogół, to raz ja Ci powiem, że Ty pytałeś o N/NR
    > :D

    :-D
    Pamiętliwy. ;-)

    Po przejściach z PKO BP wszystko się człowiekowi pomieszać może [a jaja były
    naprawdę niezłe ;)]. :))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2002-11-18 21:39:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arbmcj$e9r$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:arblvv$ndd$1@topaz.icpnet.pl...

    > :-D
    > Pamiętliwy. ;-)
    Uczę się ;P

    > Po przejściach z PKO BP wszystko się człowiekowi pomieszać może [a
    > jaja były naprawdę niezłe ;)]. :))
    Jasne :)
    Tylko skoro już tak zaznaczyłeś, ze *identyczne* pytanie, to czułem się w
    obowiązku sprostować. Być może Sark tez się nauczył dokładności i myślał, że
    jego pytanie jest jednak inne ;)

  • 8. Data: 2002-11-18 22:28:36
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    > Sark, jakbyś czytał grupę uważnie to zauważyłbyś
    moje identyczne pytanie ze
    > dwa dni temu. :-)))))
    >
    > Rezydent/nierezydent. :-)

    No niestety, nie wykazałem sie należną
    sumiennościa w lekturze grupy, sorry :))

    Pozdr.
    Sark

  • 9. Data: 2002-11-18 22:32:06
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl>
    napisał w wiadomości

    > Tylko skoro już tak zaznaczyłeś, ze *identyczne*
    pytanie, to czułem się w
    > obowiązku sprostować. Być może Sark tez się
    nauczył dokładności i myślał, że
    > jego pytanie jest jednak inne ;)

    Postu Wojciecha nie zauwazyłem ... teraz widzę że
    .... pewne podobieństwo jest :)))

    Pozdr.
    Sark

  • 10. Data: 2002-11-19 08:33:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > obowiązku sprostować. Być może Sark tez się nauczył dokładności i myślał,

    A tak już poza konkursem - czytałem ostatnio przewodnik KIRu o tych
    formularzach i chyba nic tam nie było o tejże ich funkcjonalości. Więc cóż
    to za wymysł?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara