  • Data: 2005-01-12 23:26:39
    Temat: Re: oszustwo na allegro
    Od: waldek <waldek20,05@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co ciekawe, jako imię i nazwisko wła?ciciela podał on niezgodnie z
    >prawd? dane swej byłej żony, a wpłata mimo wszystko została przez bank
    >zaakceptowana - chociaż nie zgadzały się imię i nazwisko wła?ciciela. O tym wiem
    >bezpo?rednio z Eurobanku, gdzie mi powiedziano, że to konto nie należy do
    >kobiety, której dane on podał - i o dziwo powiedziano mi również, że to nie
    >stanowi przeszkody, by pieni?dze mogły wpłyn?ć. Zdziwiło mnie to co nie miara,
    >zawsze byłem przekonany, że w takim wypadku przelew wraca, a imię i nazwisko
    >wła?ciciela s? zabezpieczeniem, by nie pomylić której? z licznych cyferek. A tu
> [...]

    == tak,, kumplem i przeleaja na moj rach - rach prawdziwy a imie i
    nazwisko "mis uszatek" albo "Rumcajs z lasu" i przechodzi bez
    przepity w kazdym banku (tym netowym)
    a co do oszustwa to coz... kazdy jest sobie winny - jesli sie nie
    kupuje u min plackow albo biskupow a reszta to zawsze podwyzszone
    ryzyko i wczesniej czy pozniej ....

    pozdro
    wald

    Why don't you get in the car? :o)