  • Data: 2005-01-13 10:51:35
    Temat: Re: oszustwo na allegro
    Od: "ptrk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba zgodne z prawem bankowym, ale zgłoś na policji oszustwo:
    > tu masz wzór :
    > http://tiny.pl/sc6
    > i jak to zrobisz to od allegro domagaj się bezpłatnego ubezpieczenia do 300
    > zł

    Dzięki Wam wszystkim za rady i zainteresowanie. Zaraz się zbieram na policję,
    choć nie licznę na odszkodowanie z allegro, gdyż w Programie Ochrony Kupujących
    portal zastrzegł sobie, że nie wypłaca odszkodowania, gdy dane kontrahenta były
    fałszywe - a gościu w tym wypadku podszył się pod swą byłą żonę. Ale jest już
    namierzony, jak policja nic nie zrobi, to najwyżej naśle sie jakąś nieformalną
    agencję windykacji długów z Krakowa :-)
    Dzięki raz jeszcze!
    ptrk