  • 11. Data: 2002-08-23 19:31:03
    Temat: Re: oszusci z Kredyt
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:p30dmusan241jiqbjgu7kj9v18qgc85p8r@4ax.com...

    > Jak bedziesz mial wpisik w BIKu to nie dadza ani teraz ani przez pare
    > najbliszych latek niezaleznie od zrodla dochodu.
    > Na prawde nie warto.

    Powtarzam: i tak nie chcą dawać. Pomijam już taki detal, że na ich warunkach
    i tak bym nie spłacił.

    A źródła dochodów nie zamierzam sobie zmieniać. Działalność gospodracza -
    użeranie się z księgowością, ZUSem, skarbowym i cholera jeszcze wie z czym.
    Etat - urlopy, godziny, szefowie, atmosferka...

    BTW: czy BIK ma oparcie w jakiejś ustawie? I czy można go jakoś zaskarżyć?
    Bo te banki robią wesołe przekręty - np. kiedyś byłem świadkiem, jak faceta
    ścigali za kredyt, który spłacił (co przyznał sam bank po sprawdzeniu).

  • 12. Data: 2002-08-23 19:38:34
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego? W koncu takie informacje nalezy brac pod uwage w
    > kontekscie _przenoszenia_ konta. Dla 90% (pan z Gdanska) ktos kto ma
    > konto pol roku jest juz ich stalym klientem i nigdzie sie nie
    > przenosi.

    Przenoszenie konta a przenoszenie linii kredytowej - to pewna różnica.

    [ciach]

    > Reasumujac - nie dziwi mnie o tyle ze tak powinno sie do tematu
    > podchodzic (tzn. masz rachunek >pol roku --> jestes starym klientem),
    > w koncu najczesciej z innego banku przynosisz wlasnie historie za
    > ostatnie pol roku ;-)

    Ja lubię mieć możliwość wypróbowania produktu, zanim całkiem się nań
    przestawię.

    Poza tym w innych bankach nie ma takich idiotycznych ograniczeń na
    przenoszenie linii kredytowej.

    > No, moze byc jak z BIKiem beda wspolpracowac plusgsmy czy inne ery i
    > nie bedziesz mogl sobie telefonu kupic. Albo miszkania. Albo jeszcze
    > czegos.

    Telefon i mieszkanie mam.

    > Ja bym tak pochopnie nie kladk kreski na tej instytucji, wesjc w ich
    > zakres zainteresowan jest dosc latwo, wymigac sie z niego - trudno.

    3 im w 4. Musiałbym przestać płacić rachunki i czynsz, a konsekwencje tego
    były by dla mnie gorsze.

  • 13. Data: 2002-08-23 19:48:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 23, 2002 at 09:38:34PM +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > Przenoszenie konta a przenoszenie linii kredytowej - to pewna różnica.

    Dla Ciebie ;-)

    > Ja lubię mieć możliwość wypróbowania produktu, zanim całkiem się nań
    > przestawię.

    Bo nie jestes statystycznym klientem. Na Twoje nieszczescie ;-(

    > Poza tym w innych bankach nie ma takich idiotycznych ograniczeń na
    > przenoszenie linii kredytowej.

    Hm, tak?

    > Telefon i mieszkanie mam.

    Hej, no to byly przyklady. Ja mniej wiecej wiem co masz ;-)

    > 3 im w 4. Musiałbym przestać płacić rachunki i czynsz, a konsekwencje tego
    > były by dla mnie gorsze.

    Nigdy nie wiesz do czego bedziesz potrzebowal danych z biku. Lepiej
    nie smrodzic sobie w histori.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-08-23 20:09:51
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Wojtek Piecek znowu nadaje:

    > Dla Ciebie ;-)

    Dla każdego, kto w przeciwieństwie do Ciebie (?) i multi nie wyznaje zasady
    "jedne człowiek - jedno konto - jeden kredyt".

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 15. Data: 2002-08-23 20:12:41
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > Dla Ciebie ;-)

    Nie tylko. Przeniesienie rachunku wymaga zobowiązania się do zamknięcia
    starego, a przeniesienie linii kredytowej - do zamknięcia tej linii.

    > Bo nie jestes statystycznym klientem. Na Twoje nieszczescie ;-(

    Zauważyłem to już dość dawno. Ale czasy komuny, gdzie to człowiek musiał się
    dostosowywać do systemu, miały już minąć...

    > Hm, tak?

    Tak.

    > Hej, no to byly przyklady. Ja mniej wiecej wiem co masz ;-)

    To powinieneś wiedzieć, że jedyną rzecz, do której potrzebowałem kredytu,
    już mam. I nie stanowi ona przedmiotu umowy kredytowej ani nie jest żadnym
    jej zabezpieczeniem.

    Nie chcem, ale muszem ;)

  • 16. Data: 2002-08-23 20:20:32
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wojtek Piecek znowu nadaje:

    > Dla każdego, kto w przeciwieństwie do Ciebie (?) i multi nie wyznaje
    zasady
    > "jedne człowiek - jedno konto - jeden kredyt".

    Jeden Jedynie Słuszny System? ;-P

    Cóż - bez łaski - multikonto zlikwidowałem.

    A na odpowiedź z centrali KB czekam - ciekawe, kiedy się doczekam...

  • 17. Data: 2002-08-23 20:56:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 23 Aug 2002 21:31:03 +0200, "Andrzej Lawa"
    <a...@l...com> wrote:

    >Powtarzam: i tak nie chcą dawać. Pomijam już taki detal, że na ich warunkach
    >i tak bym nie spłacił.

    Rob jak chcesz,

    >A źródła dochodów nie zamierzam sobie zmieniać. Działalność gospodracza -
    >użeranie się z księgowością, ZUSem, skarbowym i cholera jeszcze wie z czym.
    >Etat - urlopy, godziny, szefowie, atmosferka...

    Nigdy nic nie wiadomo

    >BTW: czy BIK ma oparcie w jakiejś ustawie?

    Tak - prawo bankowe

    >I czy można go jakoś zaskarżyć?

    arbiter, sad. Ale raczej nie tyle BIK co bank co bledne informacje
    wpisal

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 18. Data: 2002-08-25 11:09:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 23, 2002 at 08:09:51PM +0000, simon wrote:

    > Wojtek Piecek znowu nadaje:

    > Dla każdego, kto w przeciwieństwie do Ciebie (?) i multi nie wyznaje zasady
    > "jedne człowiek - jedno konto - jeden kredyt".

    Czy jest to pierwszy list w watku ktory czytasz? Bo tak to wyglada.

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-08-25 11:11:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 23, 2002 at 10:12:41PM +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > To powinieneś wiedzieć, że jedyną rzecz, do której potrzebowałem kredytu,
    > już mam. I nie stanowi ona przedmiotu umowy kredytowej ani nie jest żadnym
    > jej zabezpieczeniem.

    No fakt.

    Ale, Andrzej, czlowiek sie rozwija, kiedys potrzebuje cos kupic,
    wyjechac czy cokolwiek.

    Odzwyczailem sie mowic ze wiecej nic w zyciu nie potrzebuje ;-)

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-08-26 16:17:15
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Wojtek Piecek znowu nadaje:

    > Czy jest to pierwszy list w watku ktory czytasz? Bo tak to wyglada.

    Czy jestes troche przewrazliwiony? Bo tak wygląda.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........