  • Data: 2010-03-03 12:25:00
    Temat: Re: Porównanie - meritum vs open finance
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-03 09:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ~|_ukasz l...@a...pl ...

    > Of nie koniecznie wysyła osobno - dostałem ostatnio 2 potwierdzenia w
    > jednej kopercie.

    Ciekawe, mi się to nie zdarzyło nigdy.
    Każda lokata na np. 550 w osobnej kopercie :)

    > Przy takiej opcji (załóż x lokat) jeszcze łatwiej byłoby im zlecic jedna
    > wspolna przesyłke!

    To prawda, ale sami by prowokowali dzielenie, tak klientom przeważnie
    się nie chce.

    > Co do wyjmowania części pieniedzy - jak znam zycie to 90% lokat dozywa
    > konca i nie sadze, zeby to sie nagle zmieniło. Takie dzielenie to czesciej
    > bufor bezpieczenstwa, niz realna potrzeba.

    To odpowiedz sobie na pytanie "dlaczego dożywa"?
    I ile może nie dożyć jak sobie klienci będą bardziej dzielić?

    > chcesz powiedziec, ze tylko czubki zostawiajac np. 100.000 w Of dziela
    > sobie lokaty po 5 czy 10 tysiecy?

    Wręcz przeciwnie, tylko elita dzieli sama z siebie ;)

    > Przeciez nie mozna załozyc wiekszej niz 15 w Of i 10 w M.

    Można, nie jednodniową.

    > na etapie programowania takie działanie pewnie zmniejszyłoby koszty
    > minimalnie albo wcale.

    Ke? Zmniejszyło?

    > Na etapie działania - też nie widzę jakiejś wielkiej kosztogenności.

    Nawet jeśli masz rację, to po co bank ma coś zmieniać?

    Zresztą -- możemy sobie gdybać i tak nie mamy danych o strukturze
    lokat... Banki mają.

    > A jak dzieki imacros w M. wpiszesz kod z obrazka?

    M. nie używam.
    Nie ma tam własnego konta, gdzie po zalogowaniu nie ma CAPTCHA?
    TO dopiero byłoby chore, a nie jakiś brak składania lokat seriami!