  • Data: 2002-02-20 14:35:41
    Temat: Re: opodatkowanie lokat
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbyhó"
    > (...) nie wiem w jaki sposob nastapi rozliczenie z us'em. nie
    > wiem czy zrobi to bank, czyli czy umniejszy wyplacane mi odsetki, czy tez
    > odsetki na umowie sa dla mnie, a bak ponadto zaplaci do uskarbowego z
    > zarobionych na kapitale pieniedzy, czy tez ja musze odlozyc pule by na
    > koniec roku miec co oddac do urzedu.

    Bank jak zwykle zaksieguje cale odsetki, a potem jesli ich czesc bedzie
    nalezna od salda juz po 1.3.2002 to od tej czesci odsetek policzy podate i
    potraci z rachunku wrzucajac wszystko do jednego wora. Raz na miesiac
    zawartosc uzbieranego worka przelewana jest do US - dla Belki ;-))
    Ty nic nie musisz robic.
    Kupujac paierosy placisz podatek VAT i inne akcyzy i ten podatek tez ktos
    inny za ciebie obsluzy - nic w rozliczeniu rocznym ci nie przybedzie
    *** blad ***