  • 1. Data: 2005-07-16 15:11:54
    Temat: opłaty za "darmowy" srebrny sezam BPH
    Od: a...@o...pl

    założyłem sobie w okresie promocji srebrny sezam BPH

    czytam to i owo, o tym jak to bank pobiera opłaty, stosując różne sztuczki,
    np. karta bez opłaty jeśli 4 transakcje bezgotówkowe itp.

    co mam robić i na co uważać, aby nie płacić za obsługę konta które będzie
    używane przede wszystkim do następujących celów:

    1) najprawdopodobniej wpływać będą tam moje pobory
    2) będę robić darmowe przelewy internetowe do mBanku
    3) będę używać karty płatniczej do zasilania komórki
    poprzez http://doladowania.idea.pl
    4) jeśli istnieja bezprowizyjne bankomaty inne niż euronet
    to będę wyplacać gotówkę,

    do euronetu nie mam zaufania, wolę wysłać siano na konto w mBanku
    i wypłacić z bankomatu BZWBK albo na inteligo i wypłacić w PKO BP

    5) być może, będę robić stałe opłaty i poleceni zapłaty (jeśli nie ma prowizji)

    czy jest w internecie jakaś lista podstępów banku BPH który jak już
    czytałem "pobiera prowizje podstępnie i znienacka"?

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-07-16 15:23:51
    Temat: Re: opłaty za "darmowy" srebrny sezam BPH
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > czy jest w internecie jakaś lista podstępów banku BPH który jak już
    > czytałem "pobiera prowizje podstępnie i znienacka"?

    Jest . Po prostu przeczytaj uważnie taryfę opłat i prowizji.

    pozd
    Adam

  • 3. Data: 2005-07-16 15:27:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    a...@o...pl wrote:
> [...]
    >
    > co mam robić i na co uważać, aby nie płacić za obsługę konta które będzie
    > używane przede wszystkim do następujących celów:

    Nie zamykać tego konta :-) (bo wtedy 50 PLN )

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2005-07-16 16:06:40
    Temat: Re: opłaty za
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    a...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > czy jest w internecie jakaś lista podstępów banku BPH który jak już
    > czytałem "pobiera prowizje podstępnie i znienacka"?

    O bezplatnym koncie SEZAM BPH slyszalem, natomiast, czy promocja bezplatnego
    prowadzenia dla Ciebie konta obejmuje bezplatne uzytkowanie karty MAESTRO
    wydawana do rachunku, tego nie wiem.
    Normalnie (obojetnie czy ja uzywasz, czy nie) placisz 2 zl/miesiac oraz
    mozesz byc jeszcze obciazony oplata 2,50 zl/miesiac, jesli w miesiacu nie
    wykonasz min. 2 operacji bezgotowkowych (czyli wyplaty z bankomatu nie
    wchodza w to).

  • 5. Data: 2005-07-16 16:08:47
    Od: a...@o...pl

    > Jest . Po prostu przeczytaj uważnie taryfę opłat i prowizji.

    wiem, ale ja czytałem na tej grupie, że tam są jakieś podstępy.
    Czyli może ktoś bardziej obeznany ode mnie, wyłapie to, czego ja nie widzę.

    pozdr
    Sebastian

  • 6. Data: 2005-07-16 16:08:59
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    a...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > czy jest w internecie jakaś lista podstępów banku BPH który jak już
    > czytałem "pobiera prowizje podstępnie i znienacka"?

    Przelewy krajowe via internet BEZPLATNE, przelewy ZDEFINIOWANE via internet
    1 zl/przelew (tak bylo rok temu, do potwierdzenia jak jest teraz).

  • 7. Data: 2005-07-16 16:40:03
    Od: a...@o...pl

    > Przelewy krajowe via internet BEZPLATNE, przelewy ZDEFINIOWANE via internet
    > 1 zl/przelew (tak bylo rok temu, do potwierdzenia jak jest teraz).

    bezsens, tzn. że tracę na definiowaniu przelewów?
    a czy ja dostanę od nich jakieś karty kodów czy też będę zmuszony
    definiować przelewy?

    pozdr
    Sebastian

  • 8. Data: 2005-07-16 17:18:48
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    a...@o...pl napisał(a):

    > bezsens, tzn. że tracę na definiowaniu przelewów?
    > a czy ja dostanę od nich jakieś karty kodów czy też będę zmuszony
> [...]

    Czy teraz zdefiniowane sa jeszcze platne-->>tak jak pisalem do potwierdzenia.

    Hasel jednorazowych w BPH nie ma, za ok. miesiac wprowadza sms kody
    (zobaczymy, czy beda platne); od dzisiaj jest sposob logowania sie do
    rachunku (system prosi o wprowadzenie losowo wybranych przez system znakow z
    Twojego hasla dostepu do konta, ktorym do niedawna zatwierdzales rowniez
    kazdy wysylany przelew).

  • 9. Data: 2005-07-16 17:30:50
    Od: a...@o...pl

    > O bezplatnym koncie SEZAM BPH slyszalem, natomiast, czy promocja bezplatnego
    > prowadzenia dla Ciebie konta obejmuje bezplatne uzytkowanie karty MAESTRO
    > wydawana do rachunku, tego nie wiem.

    a gdybym teraz kartę zastrzegł i nie wyrabiał nowej, tzn. opłat za kartę
    nie będzie, prawda? A gdybym chciał potem zamówić, to ile mnie ta nowa karta
    będzie kosztować?

    pozdr
    Sebastian

  • 10. Data: 2005-07-16 17:37:51
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Przelewy krajowe via internet BEZPLATNE,

    zgadza sie

    przelewy ZDEFINIOWANE via internet
    > 1 zl/przelew (tak bylo rok temu, do potwierdzenia jak jest teraz).

    nigdy tak nie było - pewnie znw ktoś ci się włamał na konto i pisze bzdury

    Darek