  • 1. Data: 2010-05-04 07:23:24
    Temat: [OF] openonline.pl leży
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Niestety po podaniu loginu zgłasza się: "Serwis czasowo niedostępny" lub
    "Forbidden"

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2010-05-04 07:44:51
    Temat: Re: [OF] openonline.pl leży
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety po podaniu loginu zgłasza się: "Serwis czasowo niedostępny" lub
    > "Forbidden"

    Stare serwisy działają :)

  • 3. Data: 2010-05-04 08:58:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Stare serwisy działają :)

    Juz dziala.

  • 4. Data: 2010-05-04 11:20:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

    > "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> wrote in message

    > Juz dziala.

    Chyba jednak nie do końca. Dziś rano (najprawdopodobniej 1. sesją)
    wysłałem trochę kasy na to konto.
    Do tej pory jej nie widać.

    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 5. Data: 2010-05-04 13:45:46
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Chyba jednak nie do końca...

    Znikła jedna lokata (>5k), która powinna z automatu zostać podzielona.

    Połówek spodziewanych jednak ani śladu :(

    Staram się być spokojny ;)

  • 6. Data: 2010-05-04 17:01:22
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@g...pl> napisał(a):

    > Znikła jedna lokata (>5k), która powinna z automatu zostać podzielona.
    >
    > Połówek spodziewanych jednak ani śladu :(
    >
    > Staram się być spokojny ;)

    Uff! >15k już widać, ale nadal problemy z prolongatą:
    "Prosimy spróbować ponownie za chwilę".

    Ponadto system na siłę wymusza deklarowanie *nowego* numeru konta na zwrot
    kasy mimo, że to nie jest potrzebne.

  • 7. Data: 2010-05-04 17:05:14
    Temat: Re: openonline.pl leży
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Maj, 19:01, "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> wrote:

    > Uff! >15k już widać, ale nadal problemy z prolongatą:
    >  "Prosimy spróbować ponownie za chwilę".
    >
    > Ponadto system na siłę wymusza deklarowanie *nowego* numeru konta na zwrot
    > kasy mimo, że to nie jest potrzebne.

    Ja zlozylem o 17:00 wniosek o lokate i do tej pory nie dostalem numeru
    konta na ktore mam wplacic srodki :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2010-05-04 17:49:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Rafal M" <r...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
> [...]

    > kasy mimo, że to nie jest potrzebne.

    Ja zlozylem o 17:00 wniosek o lokate i do tej pory nie dostalem numeru

    Dostaniesz, ale z opoznieniem, ja skladalem wczoraj, dostalem dzisiaj. To
    nie dziala jak dawniej od razu, ale z pewnym opoznieniem, wyglada tak jakby
    ten wniosek byl przetwarzany, zmienial status i dopiero potem jest wysylany
    e-mail.

  • 9. Data: 2010-05-05 13:42:20
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    > Chyba jednak nie do końca. Dziś rano (najprawdopodobniej 1. sesją)
    > wysłałem trochę kasy na to konto.
    > Do tej pory jej nie widać.

    Trochę działa, trochę nie działa :)
    keepitsimple.pl pokazuje, że karta spłacona, a w openonline.pl pokazuje
    zadłużenie bez spłaty, choć w historii transakcji przelew jest, hehe.