  • 1. Data: 2010-04-02 08:34:35
    Temat: opłata za rachunek w CITI
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Może ktoś wyjaśni jak to jest: jednym z warunków preferencyjnej opłaty za
    prowadzenie konto jest wpływ z tytułu wynagrodzenia min. 5000, ja prowadząc
    DG i sprzedając swoje usługi na rzecz innych firm obciążam ich swoją
    fakturą, w danym miesiącu wartość tych faktur przekracza owe 5000 ale bank
    naliczył mi wyższą opłatę twierdząc że nie jest to wynagrodzenie za pracę bo
    nie ma jakiegoś tam kodu albo w tytule przelewu
    sformułowania"wynagrodzenie". Moim zdaniem niesłusznie, ja pracując na
    rzecz innego podmiotu wystawiam im fakturę i oni realizując tą fakturę w
    tytule podają jej numer i to tyle.... Co z tym można zrobić oprócz złożenia
    reklamacji?

  • 2. Data: 2010-04-02 08:40:45
    Temat: Re: op?ata za rachunek w CITI
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 02.04.2010 10:34, Jarek S. wrote:
> [...]
    > prowadzenie konto jest wp?yw z tytu?u wynagrodzenia min. 5000, ja prowadz?c
    > DG i sprzedaj?c swoje us?ugi na rzecz innych firm obci??am ich swoj?
    > faktur?, w danym miesi?cu warto?? tych faktur przekracza owe 5000 ale bank
    > naliczy? mi wy?sz? op?at? twierdz?c ?e nie jest to wynagrodzenie za prac? bo
    > nie ma jakiego? tam kodu albo w tytule przelewu
    > sformu?owania"wynagrodzenie". Moim zdaniem nies?usznie, ja pracuj?c na
    > rzecz innego podmiotu wystawiam im faktur? i oni realizuj?c t? faktur? w
    > tytule podaj? jej numer i to tyle.... Co z tym mo?na zrobi? opr?cz z?o?enia

    Poszukac w regulaminie, gdzie jest wymagane, aby byl uzyty "jakis tam
    kod" lub specjalny tytul przelewu.

    I zlozyc reklamacje. Lub zmienic bank.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2010-04-02 09:49:37
    Temat: Re: opłata za rachunek w CITI
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Jarek S. <p...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > naliczył mi wyższą opłatę twierdząc że nie jest to wynagrodzenie za pracę

    skoro prowadzisz DG to przelewaj sobie sam ze swojego konta firmowego z
    tytułem wynagrodzenie i bedzie po sprawie

  • 4. Data: 2010-04-02 09:54:20
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 09:49:37 +0000, Seba napisał(a):

    > skoro prowadzisz DG to przelewaj sobie sam ze swojego konta firmowego z
    > tytułem wynagrodzenie i bedzie po sprawie

    Po sprawie będzie jak zapłaci od tego PIT ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 5. Data: 2010-04-02 10:32:34
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > skoro prowadzisz DG to przelewaj sobie sam ze swojego konta firmowego z
    > tytułem wynagrodzenie i bedzie po sprawie

    Nie posiadam odrębnego konta firmowego, tylko to jedno

  • 6. Data: 2010-04-02 10:50:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 12:32:34 +0200, Jarek S. napisał(a):

    > Nie posiadam odrebnego konta firmowego, tylko to jedno

    Masz na myśli konto internetowe CitiOne Direct? Bo tam o ile pamiętam po
    zmianach trzeba wpłacić 2,5k pln i chyba nie jest istotne jak to zostanie
    wpłacone i przez kogo.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-04-02 11:06:10
    Temat: Re: op3ata za rachunek w CITI
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Masz na myśli konto internetowe CitiOne Direct? Bo tam o ile pamiętam po
    > zmianach trzeba wpłacić 2,5k pln i chyba nie jest istotne jak to zostanie
    > wpłacone i przez kogo.

    Nie, miałem ten typ konta o którym mówisz a obecnie mam konto CitiOne

  • 8. Data: 2010-04-02 11:55:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 13:06:10 +0200, Jarek S. napisał(a):

    > Nie, mia?em ten typ konta o którym mówisz a obecnie mam konto CitiOne

    Tam rzeczywiście jest chyba wynagrodzenie, więc raczej nic chyba nie
    poradzisz. No ale zawsze możesz zmienić bank ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-04-02 11:59:21
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    Ostatnio miałem przyjemność doświadczyć po paru latach "zaszczytu"
    zniesia opłat z uwagi na "wynagrodznie" >3k - citikonto.

    Robak

  • 10. Data: 2010-04-02 15:28:55
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-04-02 13:06, Jarek S. pisze:
    > Użytkownik "xbartx"<b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Nie, miałem ten typ konta o którym mówisz a obecnie mam konto CitiOne

    Ja mam zdaje siętakie samo.
    I nie pobrano mi jeszcze żadnej opłaty a przelewy sam robie z różnych
    kont. Często są to małe kwoty i pewnie nie przekraczały czasami 3 tys.
    Może jakaś promocja była po otwarciu rachunku a mam go nieco ponad pół
    rok? A może przez kredytówkę? W każdym razie na razie bez opłat.
    Całe Citi, jak i w kartach kredytowych tak i w kontach pełna uznaniowość ;)