  • 1. Data: 2011-02-05 09:02:22
    Temat: onet odkryl jednogroszowki
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    A wlasciwie to art z wyborczej:

    http://biznes.onet.pl/nowy-oscylator-bankowy,18490,4
    165711,1,prasa-detal

    "Nawet po kilka tysięcy złotych zarabiali klienci banków na...
    jednogroszowych przelewach - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

    Wystarczy założyć dwa konta osobiste - jedno rozliczane w złotych,
    drugie w walucie obcej.

    Najmniejszą jednostką pieniądza, którą bank może zaksięgować na koncie
    walutowym, jest odpowiednik naszego jednego grosza - czyli jeden cent,
    eurocent czy pens. Klienci hurtowo wysyłali jednogroszowe przelewy na
    konta walutowe, gdzie każdy grosik był zaokrąglany np. do jednego
    eurocenta. Zarobek: 3 gr na każdym przelewie. Wysłano ogromną liczbę
    takich przelewów."

  • 2. Data: 2011-02-05 12:03:08
    Temat: Re: onet odkryl jednogroszowki
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-05 10:02, neoniusz pisze:
> [...]
    > konta walutowe, gdzie każdy grosik był zaokrąglany np. do jednego
    > eurocenta. Zarobek: 3 gr na każdym przelewie. Wysłano ogromną liczbę

    A kazdy przelew kosztuje, hmm 50groszy ?

    Zajebusty biznes.

  • 3. Data: 2011-02-05 12:17:42
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 05 Feb 2011 13:03:08 +0100, Rysio <o...@p...pl> wrote:

    >A kazdy przelew kosztuje, hmm 50groszy ?
    >
    >Zajebusty biznes.

    a moze w tamach 1 banku gratis?

    pozdarwiam,
    cyb

  • 4. Data: 2011-02-05 15:16:44
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    A wystarczylo by czytali pl.b.b lub forum mbanku :) zreszta to dalej
    dziala, ze mozna przelewac w obie strony to inwestujac 1 gr mozna
    teoretycznie zarobic miliony, jedyne ograniczenie to szybki skrypt,
    szybkie lacze i szybkosc samego interfejsu banku :)

  • 5. Data: 2011-02-05 15:19:14
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 5 Lut, 16:16, Tomek z Wawy <t...@t...pl> wrote:
> [...]
    > teoretycznie zarobic miliony, jedyne ograniczenie to szybki skrypt,
    > szybkie lacze i szybkosc samego interfejsu banku :)

    Sądziłem, że we wszystkich bankach sa limity typu min. 5zł na
    przelewie walutowym..

  • 6. Data: 2011-02-05 17:04:40
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-05 16:16, Tomek z Wawy pisze:
> [...]
    > teoretycznie zarobic miliony, jedyne ograniczenie to szybki skrypt,
    > szybkie lacze i szybkosc samego interfejsu banku :)

    Nie zapomnij o kodach jednorazowych do przelewow.

    :):):):)

  • 7. Data: 2011-02-05 18:15:55
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Rysio <o...@p...pl> dared to write:

    > Nie zapomnij o kodach jednorazowych do przelewow.
    >
    > :):):):)

    a o przelewach zaufanych slyszal?

    k.

  • 8. Data: 2011-02-05 20:08:16
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 05.02.2011 10:02, neoniusz wrote:
> [...]
    >
    > "Nawet po kilka tysięcy złotych zarabiali klienci banków na...
    > jednogroszowych przelewach - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

    Zarobiłem cytowanie w GW. Chyba trzeba ich pozwać bo o zgodę nie pytali.

  • 9. Data: 2011-02-05 20:51:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Uzytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > teoretycznie zarobic miliony, jedyne ograniczenie to szybki skrypt,
    > szybkie lacze i szybkosc samego interfejsu banku :)

    A który to niby bank nie ma minimalnej kwoty przelewu?

    Bo w mBanku jest 1 zl (albo 1,01 zl), a w BZWBK to az 5 zl.

  • 10. Data: 2011-02-05 22:59:31
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 5 Lut, 21:51, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:

    > A który to niby bank nie ma minimalnej kwoty przelewu?

    Pytanie, ile taka informacja jest dla Ciebie warta :)