  • 11. Data: 2004-01-06 09:45:18
    Temat: Re: okbank
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Jan 2004 22:05:22 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    >Witam,
    >

    >Ktoś zna bardziej debilnie wykonany bankowy serwis internetowy ?
    >www.okbank.pl
    >
    >Wszedłem z ciekawości, ale nawigowanie po tym czymś wyprowadza mnie z
    >równowagi... :-/

    Pewno czytaja te grupe, :-) bo gdy chcialem doswiadczyc tego cudactwa,
    to:

    "Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci
    Web może mieć problemy techniczne lub może być potrzebna zmiana
    ustawień przeglądarki."

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 12. Data: 2004-01-06 09:51:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pewno czytaja te grupe, :-) bo gdy chcialem doswiadczyc tego cudactwa,
    > to:

    Może mają limit odwiedzających powiedzmy do trzech na raz. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 13. Data: 2004-01-07 00:45:22
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Wojciech Nawara napisał:
    > Ichni werbung znalazłem w nowej książeczce opłat za mieszkanie w SM.

    A jak się fajnie nazywają - Orzesko-Knurowski. Język można połamać ;-)
    Chyba zagłosuję w FUJ ;-)

    K.