  • 41. Data: 2010-05-12 10:50:29
    Temat: Re: oferta PZU
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 12.05.2010 12:29, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2010-05-05, MarekZ<b...@a...w.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
    > Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
    > Pokażcie taką lokatę. :)

    Znowu rzad wyprzedal nasz majatek za bezcen!

    Skandal! Granda! Do kryminalu!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 42. Data: 2010-05-12 10:52:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > A Taurona kupujesz? :)

    No wiesz, zależy od ceny i warunków. :) Ale z Tauronem w moim odczuciu to
    troszkę cięższa sprawa może być niż z PZU. Zależy od ceny i jaka będzie
    ostateczna wielkość sprzedawanego pakietu, zakładam że warunki będą podobne
    jak przy PZU czyli maksymalna pula na jednego klienta.

  • 43. Data: 2010-05-12 12:39:37
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    bim-bom <j...@g...pl> napisał(a):

    > Osoby pracujące w PZU z 1999 roku dostały całkiem sporo akcji - wg.
    > dzisiejszego przelicznika wypadało średnio na osobę 200 tys. Więc jak
    > myślicie, co taki przeciętny pracownik zrobi pierwszego dnia po
    > wypuszczeniu na giełdę? :)
    Nic, bo przez 3 lata nie może sprzedać akcji. Poza tym, na prawie 1,5 mln
    akcji dostępnych dla nich, zapisy zostały złożone na trochę ponad 70 tys!

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 44. Data: 2010-05-12 13:07:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.05.10 12:29, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2010-05-05, MarekZ<b...@a...w.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
    > Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
    > Pokażcie taką lokatę. :)

    Prosze bardzo:
    Powermedia.

    25% w 2 tyg.

    :P

    --
    Pete

  • 45. Data: 2010-05-12 16:54:16
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 12 Maj, 12:41, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło
    > mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.

    Ja sprzedalem po 355,40. po odliczeniu kosztow transakcji i belki
    wychodzi 1000 na czysto. Zamknelo sie dzis na 360, wiec ciekawe jak
    jutro bedzie.

    MK