    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: od czego zależy wymienialność złotóki i jej kurs
    Date: Tue, 15 Sep 2009 13:52:24 +0000 (UTC)

    TT <t...@o...pl> napisał(a):

    > Konkret 1:
    > Aktualny kurs złotówki zależy od analizy technicznej.
    1.a kto wykonuje analizy techniczne odpowiedzialne za kurs złotówki?
    2.czy inne kraje akceptują nasze analizy bo skoro wymienialność to pewnie
    umowa między państwami to i kurs musi być umową opartą na zasadach a nie na
    czarowaniu i wyciaganiu kolejnych analiz z czarodziejskiego cylindra

    > Konkret 2:
    > Aktualny kurs złotówki zależy od analizy fundamentalnej.
    1.a kto wykonuje analizy fundalmentalne odpowiedzialne za kurs złotówki?
    2.po co analiza fundamentalna skoro jest techniczna?
    3.która z analiz jest ważniejsza lub jaka jest waga w % obu analiz na kurs
    złotówki?

    > Nie musisz dziękować, za tą konkretną odpowiedź.
    >

    > TT.
    jeżeli jesteś ekonomistą to gratuluje wiedzy jak mamy w polsce takich
    ekonomistów jak ty to daleko zajedziemy brawo :)
    skoro na grupie GPW nikt nie potrafi odpowiedzieć na powyższe pytania
    konkretnie to sobie wyobrażam czym jest zgraja ekonomistów w polsce bandą
    ciemniaków którzy nie wiedzą nic o zasadach światowej ekonomii a grają na
    giełdzie jak hazardziści
    coraz bardzie podoba mi się w polsce :)