  • 1. Data: 2015-02-11 12:05:05
    Temat: od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Więc biednie, zwłaszcza dla tych którzy otworzyli konto jako pierwsi i nie byli
    objęci limitem kwotowym.

    Lepiej przenieść środki do BGŻOptima (limit dwa razy wyższy) lub do Millennium: 3.3%
    takim samym limitem.

    Wiecej na:
    http://livesmarter.pl/oprocentowanie-specjalne-do-3-
    5-procent-na-smart-koncie/

  • 2. Data: 2015-02-11 12:18:37
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-02-11 o 12:05, az.anonim pisze:
> [...]
    objęci limitem kwotowym.

    > Lepiej przenieść środki do BGŻOptima (limit dwa razy wyższy) lub do Millennium:

    Moje piniondze już wyszły.

  • 3. Data: 2015-02-11 12:25:09
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 11.02.2015 12:18, wiatrak wrote:

    5-procent-na-smart-koncie/

    > Moje piniondze już wyszły.
    Pewnie tam teraz prawie wszystko leci do T-mobile :-)

  • 4. Data: 2015-02-11 12:29:36
    Od: jj <p...@w...pl>

    Ja zdarzylem do Piaseczna :D

  • 5. Data: 2015-02-11 12:35:48
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ja zdarzylem do Piaseczna :D

    Ja natomiast zdążyłem.

  • 6. Data: 2015-02-11 13:02:58
    Od: jj <p...@w...pl>

    > Ja natomiast zdążyłem.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi (i mówię to bez sarkazmu).

  • 7. Data: 2015-02-11 20:15:36
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 11 lutego 2015 12:18:42 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

    3.3% takim samym limitem.

    > Moje piniondze już wyszły.

    Moje też. I już do FM/Smart Banku nigdy nie wrócą. Po raz trzeci mam problemy z
    lokatami w FM. A to kiedyś konsultantka, po nieskutecznym namawianiu na odnowienie
    lokaty, sama uczyniła ją odnawialną, a to później środki nie wróciły w dniu
    zakończenia kolejnej lokaty, a ostatnio 10 kPLN wysłane 2 lutego na Lokatę Powitalną
    Smart - wyparowało.
    W tym ostatnim przypadku wniosek o lokatę został anulowany przez bank rzekomo z
    powodu braku wpływu środków. Infolinia za pierwszym razem bez sprawdzania twierdzi,
    że rachunek na który wysłałem środki nie służy do lokat (mimo, że bank zaakceptował
    wniosek i w mailu podał numer do przelewu, drugi raz twierdzi, że pomyłkowo zwrócono
    środki już dwukrotnie (!) w dniach 2 i 3 lutego i przy okazji prosi by odesłać jeden
    przelew z powrotem (!). Czy to jest profesjonalne działanie?
    Oczywiście mój bank dziś przedstawił mi historię rachunku za luty i nie ma tam
    żadnego przelewu zwrotnego z zewnątrz. COK jest jak dziecko we mgle więc piszę
    oficjalną reklamację ze zwrotnym poświadczeniem odbioru i zarzekam się że już nigdy.
    Do trzech razy sztuka.

  • 8. Data: 2015-02-12 02:36:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@o...pl> 3...@g...co

    > [..] zarzekam się że już nigdy. Do trzech razy sztuka.

    Ja miałem dość po pierwszym.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-02-12 08:14:17

    Ale na dzisiaj (czwartek 12 lutego) dokąd iść z 50k (no nie każdy się
    załapał na Piaseczno ;-))??

    -----

  • 10. Data: 2015-02-12 08:55:58
    Od: jj <p...@w...pl>

    20kzl do bgzoptima na 4%, reszta nie wiem