  • 1. Data: 2005-09-23 19:22:31
    Temat: od 10 października Lukas się onlajnuje
    Od: "Marvin" <_...@p...fm>

    Aż dziwię się że dyżurny PR-owiec grupy jeszcze nie sygnalizował....

    Z wyciągiem dostałem kartkę że Lukasowy system się onlajnuje i będzie
    eldorado: nawet limity dla kart będzie można sobie ustawiać. Jakieś Profile
    kupili i szpanują.
    Miłe, że na pierwszy rzut oka nie podnieśli cen, ale niestety numer rachunku
    lekko się zmienia.
    Marvin

  • 2. Data: 2005-09-23 19:27:27
    Temat: Re: od 10 października Lukas się onlajnuje
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marvin wrote:
    > Aż dziwię się że dyżurny PR-owiec grupy jeszcze nie sygnalizował....

    E no gdzie :) na PRNewsie juz dawno to odtrabione ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-09-23 19:34:43
    Temat: Re: od 10 paĽdziernika Lukas się onlajnuje
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ta... numery rach. sie zmieniaja... a ja nie dostaje zadnych wydrukow
    od nich i nie wiem jaki nr rach bede miec... juz sie boje ze wlasnie
    10-go wynagrodzenie mi nie wplynie :(

  • 4. Data: 2005-09-23 19:47:08
    Temat: Re: od 10 paĄdziernika Lukas się onlajnuje
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > ta... numery rach. sie zmieniaja... a ja nie dostaje zadnych wydrukow
    > od nich i nie wiem jaki nr rach bede miec... juz sie boje ze wlasnie
    > 10-go wynagrodzenie mi nie wplynie :(

    Zapewnie przez okres przejsciowy beda obowiazywaly 2 numery rachunków

    Darek

  • 5. Data: 2005-09-23 19:51:44
    Od: "B-B" <n...@m...com>

    Użytkownik "Marvin"

    > Miłe, że na pierwszy rzut oka nie podnieśli cen, ale niestety numer
    > rachunku lekko się zmienia.

    Możesz rozwinąć o co chodzi ze zmianą nr ?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 6. Data: 2005-09-23 20:15:01
    Od: "Marvin" <_...@p...fm>

    > Możesz rozwinąć o co chodzi ze zmianą nr ?

    No zmieniają się: odjęli jedną cyferkę na końcu i suma kontrola jest inna.
    Ale piszą, że przez rok będą funkcjonowac oba numery równolegle, więc nie ma
    problemu.
    M.

  • 7. Data: 2005-09-23 20:20:48
    Od: "Marvin" <_...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:dh1kvv$2c0$1@news.onet.pl...

    > E no gdzie :) na PRNewsie juz dawno to odtrabione ;)

    Przemogłem się i wlazłem tam :) Nawet ciekawe!
    Ale do diabła z tymi marketoidowymi sztuczkami - nie będę się ani
    rejestrował, ani też zapisywał na jakiś niusleter. Nie mógłbyś tego
    paskudztwa wyłączyć? :))
    M.

  • 8. Data: 2005-09-23 20:25:36
    Od: "B-B" <n...@m...com>

    A pisali cos o kodach jednorazowych, czy nadal trzeba definiować odbiorców w
    placówce lub posiadać token ?

  • 9. Data: 2005-09-23 23:45:03
    Od: "Piterson" <p...@h...pl>

    "Marvin" <_...@p...fm> napisał(a):
> [...]
    > inna.
    > Ale piszą, że przez rok będą funkcjonowac oba numery równolegle, więc nie

    przed zmiana: XX 1940 1076 YYYY YYYY 2000 0001
    po zmianie: XX 1940 1076 YYYY YYYY 0000 0000

    XX - cyfra kontrolna, zmieni się
    YYYY YYYY - numer rachunku

    --
    Piterson

  • 10. Data: 2005-09-23 23:48:18
    Od: "Piterson" <p...@h...pl>

    "B-B" <n...@m...com> napisał(a):
    > A pisali cos o kodach jednorazowych, czy nadal trzeba definiować
    > odbiorców w
    > placówce lub posiadać token ?

    Zadnych badziewnych kodow nie bedzie, bo po co?
    Token jest najlepszym zabezpieczeniem!

    Aha, odbiorcow mozesz tez definiowac telefonicznie.

    --
    Piterson