  • 1. Data: 2002-05-13 13:40:11
    Temat: Re: o rany minik
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jak w tytule - zdetronujesz AMRE :-)))

    E tam, nie pekaj Kasiu, da sobie rade, zobaczysz jak pusci wieczorem spamik
    =)

  • 2. Data: 2002-05-13 13:40:34
    Temat: o rany minik
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Jak w tytule - zdetronujesz AMRE :-)))

  • 3. Data: 2002-05-13 13:41:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak w tytule - zdetronujesz AMRE :-)))

    :) ja sie przestawiam na e-banking....

  • 4. Data: 2002-05-13 13:49:44
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > :) ja sie przestawiam na e-banking....

    myśle że będę wyraziielem odczuć wielu grupowiczów:

    nie rób tego pliz pliz pliz :-)))

  • 5. Data: 2002-05-13 13:50:16
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > myśle że będę wyraziielem odczuć wielu grupowiczów:
    >
    > nie rób tego pliz pliz pliz :-)))

    To nasza nowa taktyka zaspamowania grupy =P

  • 6. Data: 2002-05-13 14:12:47
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Kasia <K...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abog2u$1b8$...@n...tpi.pl...

    > myśle że będę wyraziielem odczuć wielu grupowiczów:

    A może tak: raz na dzień (no - niech będzie 3 razy 8-) ) puszczaj
    _jeden_ post w miarę możliwości z linkami zamiast treści?

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 7. Data: 2002-05-13 14:57:31
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Jak w tytule - zdetronujesz AMRE :-)))

    Mi to odpowiada ze newsy sa na liscie przynajmniej nie musze
    sie blakac po stronach zeby cos ciekawego poczytac ;-)

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski T...@g...pl
    Tel. 503 155 127

  • 8. Data: 2002-05-13 15:22:42
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Kasia wrote:

    > Jak w tytule - zdetronujesz AMRE :-)))

    To przestaje byc smieszne, poziom zaczyna spadac ponizej tolerancji
    wielu czytelnikow grupy. Niektorzy z nich moga byc zlosliwi.

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!