  • 21. Data: 2008-03-01 10:26:10
    Temat: Re: nowości w mbanku?
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87tzjqztk6.fsf@alfa.kjonca...

    > Te 2 drugim podpunkcie też? Nie wydaje mi się.

    Mi też się nie wydaje.

    Wg mnie bank może przekazywać dane osobowe:

    1. Podmiotom upoważnionym z mocy ustawy (BIK, służby bezpieczeństwa itd.).
    2. Innym podmiotom - wyłącznie w zakresie niezbędnym do świadczenia usług
    będących przedmiotem umowy między bankiem a klientem (izby rozliczeniowe,
    firmy akwizycyjne, poczta itp.)
    2. W pozostałych przypadkach - na mocy prawomocnego wyroku sądowego;

    mBank pisze po prostu: inne podmioty bez żadnych ograniczeń. Czyli sklepik z
    marchewką też.

  • 22. Data: 2008-03-01 13:03:56
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 29.02.2008 MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wow! Ekonto 0%! Teraz tyklko dorobić do tego marketing. Że to tak samo dobre
    > jak prawdziwe rate zero procent. :-)
    >
    > Nie żebym się czepiał, ale ktoś na grupie przewidywał to jak znieśli opłaty
    > za przelewy.

    W sumie to bez znaczenia. "Podreczne" pieniadze mozna trzymac na emax,
    a te ktore nam nie sa az tak potrzebne na emax+ (mozna miec 4 takie
    rachunki - wiec przy rownomiernym zasilaniu kont raz na tydzien mamy
    dostep do srodkow).

    Ale...
    Jak zakladalem konto w mbanku to emax mail 17% a ekonto 1% mniej
    I zabawne bylo ogladac ten "rozwoj" z 16 do 0%

  • 23. Data: 2008-03-01 14:31:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Poldekk pisze:

    > Gorzej, jak ktoś ma mPlan. Wtedy na ekoncie zawsze musi leżeć kwota
    > zbliżona do miesięcznej raty kredytu - i są to nieoprocentowane
    > pieniądze. Chociaż w sumie to strata paru groszy miesięcznie.

    Musi leżeć? A nie może się pojawić np. dzień czy dwa przed terminem
    spłaty raty?

  • 24. Data: 2008-03-01 20:24:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Roskal" s...@s...org

> [...]
    > a te ktore nam nie sa az tak potrzebne na emax+ (mozna miec 4 takie
    > rachunki - wiec przy rownomiernym zasilaniu kont raz na tydzien mamy

    Co różni te trzy konta? Ja mam jakieś :) dwa.
    Jeszcze nie miałem czasu na obejrzenie ich. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 25. Data: 2008-03-01 23:55:09
    Od: mario <c...@o...pl>

    Poldekk napisał(a):

    > Gorzej, jak ktoś ma mPlan. Wtedy na ekoncie zawsze musi leżeć kwota
    > zbliżona do miesięcznej raty kredytu - i są to nieoprocentowane

    zgadzam się i dlatego spadam do polbanku. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 26. Data: 2008-03-02 20:39:15
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Musi leżeć? A nie może się pojawić np. dzień czy dwa przed terminem
    > spłaty raty?

    W sumnie nie sprawdzałem.
    Jeżeli na ekoncie są środki większe niż ta kwota, to nadwyżka jest
    automagicznie przelewana na rachunek bilansujący.