  • 1. Data: 2012-09-16 23:21:50
    Temat: nowa poliso-lokata 7%/5,67%
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    czy odpowiednik 7% (jak na lokacie bankowej) czyli 5,67% netto na
    poliso-lokacie (okres 12 m-cy) to atrakcyjna oferta?

    za chwilę wszyscy, którym kończą się lokaty w GO,OO i GNB usłyszą o tej
    ofercie

    jak ją oceniacie?

    nigdy nie miałem żadnej poliso-lokaty więc się zastanawiam czy warto się
    zainteresować...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-09-17 01:56:49
    Temat: Re: nowa poliso-lokata 7%/5,67%
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

> [...]
    > poliso-lokacie (okres 12 m-cy) to atrakcyjna oferta?
    >
    > za chwilę wszyscy, którym kończą się lokaty w GO,OO i GNB usłyszą o tej

    Wczoraj dzwonil gostek z IB i oferowal 7,5 na rok
    7% - na 6 i 9 m-cy.
    W Syncu Aliora masz obecnie 7,5 / 4 m-ce.

    Ja bym sie nie pchal w polisolokaty

  • 3. Data: 2012-09-17 13:49:28
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]
    > poliso-lokacie (okres 12 m-cy) to atrakcyjna oferta?
    >
    > za chwilę wszyscy, którym kończą się lokaty w GO,OO i GNB usłyszą o tej

    Mam mieszane uczucia. Po pierwsze 12 miesięcy to za długo, po
    drugie Idea Bank przy takich warunkach daje 6% netto, po trzecie,
    mnie nawet to 6% nie przekonało. Polisolokata wydaje mi się ciut
    "niesprawiedliwa" dla klienta, bo to on ponosi całe ryzyko (że nie
    dożyje, że TU zaliczy wtopę, że Jan Vincent się zdenerwuje...), więc
    uważam, że oferowane odsetki powinny być takie, jak na zwykłej
    lokacie. Skoro IB płaci 6,5% za lokaty na 4-6 miesięcy, to powinni
    zapłacić tyle samo za te polisolokaty. Dla banku koszt ten sam, a dla
    klienta to będzie 6,5% netto, co jakoś tam zrównoważy dodatkowe
    ryzyko, o którym pisałem wyżej.

  • 4. Data: 2012-09-17 22:10:34
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 16.09.2012 Waldek <m...@n...dam> napisał/a:

    > Wczoraj dzwonil gostek z IB i oferowal 7,5 na rok
    > 7% - na 6 i 9 m-cy.
    > W Syncu Aliora masz obecnie 7,5 / 4 m-ce.
    >
    > Ja bym sie nie pchal w polisolokaty

    ta IB akurat jest o tyle ciekawa, że cały kapitał jest na lokacie
    bankowej 0.1% i tym samym gwarantowane przez BFG,
    a jak już to zagrożone są tylko odsetki

  • 5. Data: 2012-09-18 11:54:55
    Od: p...@g...com

    Czy ta lokate mozna zlozyc tylko w oddziale? Z tego co mnie poinformowano nie ma
    innej mozliwosci..

  • 6. Data: 2012-09-18 23:55:09
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 18.09.2012 p...@g...com <p...@g...com> napisał/a:
    > Czy ta lokate mozna zlozyc tylko w oddziale? Z tego co mnie poinformowano nie ma
    innej mozliwosci..

    mi telefonicznie to aktywowali, co prawda długa ta procedura trochę
    bo czyta jakieś pierdoły w związku z ubezpieczeniem, no ale dało się
    oddział mam w sumie 100m od pracy, ale wiadomo jak to jest tam ;)
    zawsze na coś innego nagabują i pewnie więcej do czytania niż sam Pan czyta

  • 7. Data: 2012-09-19 00:05:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy ta lokate mozna zlozyc tylko w oddziale? Z tego co mnie poinformowano nie ma
    innej mozliwosci..

    da się też korespondencyjnie, w razie czego służę pomocą ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2012-10-02 14:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > mnie nawet to 6% nie przekonało. Polisolokata wydaje mi się ciut
    > "niesprawiedliwa" dla klienta, bo to on ponosi całe ryzyko (że nie

    - ale zdaje się, że wtedy też jest wypłacane.

    > że TU zaliczy wtopę

    - no to przecież też jest fundusz gwarancyjny...

    > że Jan Vincent się zdenerwuje...)

    - no i? Na czym to zdenerwowanie miałoby polegać?

> [...]
    > zapłacić tyle samo za te polisolokaty. Dla banku koszt ten sam, a dla
    > klienta to będzie 6,5% netto, co jakoś tam zrównoważy dodatkowe

    A to jest zupełnie inna historia.
    Ale pamiętam, że z lokatami jednodniowymi też długo, długo trwało zanim
    oferta stała się ogólnie popularna.
    Na początku to chyba tylko OF miał to spopularyzowane?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę