  • 1. Data: 2013-09-23 23:56:25
    Temat: nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak w temacie

    oferta z dzisiaj (23.09) i chyba nikt jeszcze o tym nie pisał na grupie

    lokaty (6 m-cy) są z oprocentowaniem Wibor 1M (obecnie 2,6%) + 1 p.p. +
    (w zależności od kwoty):
    1k - 10kzł + 6 p.p. = razem 9,6%
    10kzł - 25kzł + 2,4 p.p.
    25kzł - 50kzł + 1,2 p.p.
    50kzł - 75kzł + 0,8 p.p.
    75kzł - 100kzł + 0,6 p.p.
    100kzł - 150kzł + 0,4 p.p.
    150kzł - 250kzł + 0,25 p.p.

    do tego konto znakomite/wyjątkowe (w getinonline.pl lub openonline.pl)

    prowadzenie ww. konta 0 zł pod warunkiem wykonania i rozliczenia min. 5
    transakcji bezgotówkowych w miesiącu (kwota min. nie została określona)
    brak obowiązkowych stałych wpływów

    i z tego co znalazłem w TOiP 4,99 zł za pakiet sms-ów (30 szt./m-c)

    czyli mając np. 50kzł można założyć lokatę na 6 - cy na 4,80%
    koszt miesięczny to 4,99 zł za smsy, bo zakładam, że 5 transakcji
    gotówkowych to żaden problem ;-)

    jeżeli 5 transakcji nie zostanie rozliczonych to 9,99 zł za prowadzenie
    konta
    konto należy utrzymywać nie krócej niż lokatę więc 6 m-cy

    mam szczegółowe TOiP i regulaminy ww. kont i promocji, jak ktoś chce to
    mogę przesłać, na www. nie znalazłem

    podejrzewam, że lokaty i konta będą oferowane tylko w HB, bo promocja
    wiąże się z podpisaniem umowy pośrednictwa sprzedaży nieruchomości, ale
    to akurat jest najmniejszy problem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-09-24 12:06:29
    Temat: Re: nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > podejrzewam, że lokaty i konta będą oferowane tylko w HB, bo promocja
    > wiąże się z podpisaniem umowy pośrednictwa sprzedaży nieruchomości, ale
    > to akurat jest najmniejszy problem...

    czyli nie trzeba kupic nieruchomosci za posrednictwem HB, zeby moc zdeponowac w
    getinie 10 tys. na 9,6%? mozna od razu zaczac latac po sklepach z karta getinu?

  • 3. Data: 2013-09-24 17:14:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > czyli nie trzeba kupic nieruchomosci za posrednictwem HB, zeby moc zdeponowac w
    getinie 10 tys. na 9,6%? mozna od razu zaczac latac po sklepach z karta getinu?

    akurat ta oferta dotyczy zbywców (dla kupujących już była), ale
    oczywiście nie musisz niczego sprzedać...

    masz lokatę w GNB na 9,6% na 10kzł w zamian za konto (5 zł za pakiety
    sms miesięcznie) i ew. 10 zł jak nie zrobisz tych 5 transakcji kartą ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-09-24 18:02:25
    Od: pws <p...@g...com>

    @RobertS, rozumiem, że to w GO i nie wyklucza się z "Aktywną kartą" w GB, którą
    niedawno założyłem?

    Wrzuć może gdzieś na neta te regulaminy i tabele.

    PS. Ty jesteś może pracownikiem GB/GO, bo można dojść do takiego wniosku przeglądając
    niektóre twoje posty? :)

  • 5. Data: 2013-09-24 21:00:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > @RobertS, rozumiem, że to w GO i nie wyklucza się z "Aktywną kartą" w GB, którą
    niedawno założyłem?
    nie znam oferty "aktywna karta" wiem tyle, że jak masz już konto w GO to
    drugiego tam nie założysz, możesz najwyżej w OO

    > Wrzuć może gdzieś na neta te regulaminy i tabele.
    no właśnie się zastanawiam jak to zrobić, jakieś wskazówki?

    > PS. Ty jesteś może pracownikiem GB/GO, bo można dojść do takiego wniosku
    przeglądając niektóre twoje posty? :)

    nie jestem pracownikiem GO/OO

    ps
    a gdybym napisał o lokatach w BGŻOptima (też kiedyś pisałem) to byłbym
    pracownikiem tego banku?

    o Citi i BZWBK też pisałem, bo korzystam z ich usług

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-09-24 23:22:28
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > nie jestem pracownikiem GO/OO

    wydaje mi sie, ze naganiales na produkty Getinu i wrecz pisales, ze sam je
    sprzedajesz. Pamiec mnie myli?

    > a gdybym napisał o lokatach w BGŻOptima (też kiedyś pisałem) to byłbym
    > pracownikiem tego banku?

    co innego wrzucic jakas oferte, co innego regularnie naganiac na firmy Czarneckiego.
    Pisac na powaznie o Home Broker moze tylko naganiacz.

  • 7. Data: 2013-09-25 13:58:14
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 21:00:01 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > no właśnie się zastanawiam jak to zrobić, jakieś wskazówki?

    PDFy możesz wrzucić na scribd albo po prostu np. na Dropboxa czy jakiś inny serwer
    hostingowy (pełno tego jest) pojednawczo lub od razu spakowane jako całość z
    rarze/zipie.

> [...]
    > pracownikiem tego banku?
    >
    > o Citi i BZWBK też pisałem, bo korzystam z ich usług

    Chodziło mi bardziej o to, że pisałeś już chyba co najmniej ze 2 razy na grupie, że
    możesz komuś pomóc w zmianie numeru telefonu w GO/OO (aktualizacja danych), bo masz
    takie uprawnienia.
    Ostatnio np. tutaj: http://goo.gl/E7k57z (twój ostatni post).

  • 8. Data: 2013-09-25 22:12:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > co innego wrzucic jakas oferte, co innego regularnie naganiac na firmy
    Czarneckiego. Pisac na powaznie o Home Broker moze tylko naganiacz.

    jestem daleki od naganiania na cokolwiek, (w którym miejscu to
    wyczytałeś?) tylko za chwilę zaczną się posty "dzwonili do mnie z GNB i
    zapraszają na spotkanie do OF w sprawie jakiejs super lokaty"

    jak ktoś woli na żywo się przekonać o co chodzi (bo CC przecież nie
    powie) to proszę bardzo...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-09-26 13:34:13
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > podejrzewam, że lokaty i konta będą oferowane tylko w HB, bo promocja
    > wiąże się z podpisaniem umowy pośrednictwa sprzedaży nieruchomości, ale
    > to akurat jest najmniejszy problem...

    typowa taktyka sprzedazowa w klonach: niech pan tu podpisze, to nic waznego, to
    najmniejszy problem

    warto przypomniec, ze wiele osob bylo pozniej bardzo zdziwionych tym, co podpisali w
    firmach Czarneckiego

  • 10. Data: 2013-09-26 13:37:53
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > akurat ta oferta dotyczy zbywców (dla kupujących już była), ale
    > oczywiście nie musisz niczego sprzedać...

    czyli trzeba posiadac nieruchomosc, zeby zdeponowac 10 tysiecy zlotych? i podpisac z
    Home Broker umowe na jej sprzedaz?

    no niezwykle atrakcyjnie sie zaczyna. Klonom humor dopisuje :)