  • 1. Data: 2005-04-12 14:47:18
    Temat: nowa karta kredytowa na rynku
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1649

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2005-04-12 17:28:34
    Temat: Re: nowa karta kredytowa na rynku
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:d3gn2e$t0t$1@news.onet.pl...

    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1649
    >

    > --
    > Karol Żwiruk
    > Świat Kart: http://kartyonline.pl

    Ja przepraszam, na czym niby ma polegać fun ? Chyba mamy już takich kart
    deko na rynku - różnią się tylko logo ...

    A swoją drogą ciekawa jestem, czy naród polski potafi oprzeć się szerokiej
    ofercie kart i za kilka lat nie będą Polacy płacić za udział w szkoleniu nt.
    jak wyrwać się z koła kredytów i na czym polega korzystanie z karty
    kredytowej ? Serio - w USA są ogłoszenia o organizacji tego typu szkoleń.
    Wykładają na nich to, że trzeba więcej zarabiać niż wydawać :) żeby nie
    wpaść w zaklęty krąg kredytowy ... I że pieniążki wydane z katy trzeba
    kiedyś spłacić :)

    KS

  • 3. Data: 2005-04-12 19:32:45
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Użytkownik "Kasia" napisała:

    > Ja przepraszam, na czym niby ma polegać fun ? Chyba mamy już takich kart

    a czy widziałaś gdzieś uśmieszek ?
    dlaczego fun ? to był nius nie fun

  • 4. Data: 2005-04-12 22:34:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kasia <k...@w...pl> wrote:
    > zarabiać niż wydawać :) żeby nie wpaść w zaklęty krąg kredytowy ... I
    > że pieniążki wydane z katy trzeba kiedyś spłacić :)

    Z tym, ze tam mozesz oglosic upadlosc konsumencka, a u nas nie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!