  • 1. Data: 2011-02-24 19:51:19
    Temat: nikt nie ucieknie przed Paypass?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    coraz więcej kart ma ta funkcjonalność, więc pewnie i na to przyjdzie
    pora...
    świat idzie do przodu i tylko ja nie mogę się z tym pogodzić, że te
    karty nie mają np. jakiegoś wyłącznika?:P
    Nawet moja matka stwierdziła, że ten paypass to przecież fajna rzecz:P

    a co będzie kolejne? karty będą dostępne jedynie w formie wczepialnego
    chipa? w palec?;)
    toż to będzie też bardzo wygodne i jeszcze "bezpieczniejsze"
    (tym samym maksymalnie będzie można posiadać 10 kart:P )

  • 2. Data: 2011-02-24 19:54:32
    Temat: Re: nikt nie ucieknie przed Paypass?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    a co będzie kolejne? karty będą dostępne jedynie w formie wczepialnego
    chipa? w palec?;)
    ------------------------------
    Nie - w komórkę ;-)
    Za chwilę komórki będą miały wydajność netbooków,
    a potem notebooków.
    W domu będziesz miał tylko docking station,
    monitor i klawiaturę (albo big touchpad) ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-02-24 20:53:00
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Lut, 20:51, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
    > coraz więcej kart ma ta funkcjonalność, więc pewnie i na to przyjdzie
    > pora...

    Oby trwalo to jak najdluzej - bo przy obecnej ofercie bankow w PL
    Paypass/Paywave jest bardzo niebezpiecznym produktem (chyba ze jest to
    karta prepaid, lyb karta podpieta do konta na ktorym trzymamy max 100
    pln na platnosci bezstykowe).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2011-02-24 21:02:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 24 Feb 2011 12:53:00 -0800, Rafal M wrote:

    > Oby trwalo to jak najdluzej - bo przy obecnej ofercie bankow w PL
    > Paypass/Paywave jest bardzo niebezpiecznym produktem

    Albowiem? Wycina nerkę wieczorową porą, w parku, nieostrożnym studentkom?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 5. Data: 2011-02-24 21:20:26
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Czy to tylko na tej grupie tyle paranoików, czy tak ogólnie
    społeczeństwo ma? Z domu też się boicie wychodzić, bo was samochód
    rozjedzie? Czy to może jakiś kult pieniądza tylko?

    --
    Raf

  • 6. Data: 2011-02-24 22:21:52
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > karty nie mają np. jakiegoś wyłącznika?:P
    > Nawet moja matka stwierdziła, że ten paypass to przecież fajna rzecz:P
    szkoda tylko, ze jest tak malo punktow, w ktorym mozna dokonywac platnosci
    za posrednictwem pay-pass. w duzych miastach pewnie takich punktow jest
    wiecej, ale w mniejszych ponizej 50k mieszkancow prawie nie ma wcale. nawet
    w Rossmanie i Empiku w pipidówkach nie można płacic pay-passem.

  • 7. Data: 2011-02-25 06:21:49
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Rafał wrote:
    > Czy to tylko na tej grupie tyle paranoików, czy tak ogólnie
    > społeczeństwo ma? Z domu też się boicie wychodzić, bo was samochód
    > rozjedzie? Czy to może jakiś kult pieniądza tylko?

    Nie boimy sie wychodzic z domu, potrafimy korzystac z karty (ale tez ze
    staromodnych czekow). Jeno niektorzy czytaja troszke wiecej niz tylko
    instrukcje Playstation, wiec wydaje nam sie, ze rozumiemy ze swiata
    wiecej i umiemy przewidywac zagrozenia.
    Spokojnie, nie zmuszamy nikogo, by tez probowal...

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 8. Data: 2011-02-25 07:27:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl>

[...]
    Można nosić w ekranującym opakowaniu

  • 9. Data: 2011-02-25 08:09:04
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Lut, 08:27, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > Mo na nosi w ekranuj cym opakowaniu
    nie jest tak, ze jak komuś zwiną taką kartę to 50zł nie jego?

  • 10. Data: 2011-02-25 09:21:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-25, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    [...]

    > nie jest tak, ze jak komuś zwiną taką kartę to 50zł nie jego?

    Jest to możliwe, ale nie należy zakładać prawdopodobieństwa 100%.
    A jak komuś ukradną kartę (dowolną), to spokojnie mogą ją wyczyścić
    online. Naprawdę te 50 zł to przy tym taki problem?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl