  • 11. Data: 2003-04-25 06:31:53
    Temat: Re: nie ma co pisać do Ministerstwa Finansów
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > nie ma co pisać maili do i tak kasuja przed przeczytaniem !!!!

    Nie martw sie.
    Juz niebawem premierem bedzie Lepper, a ministref finansow - J. Beger.
    Wtedy sie dopiero zacznie jazda :-)

    latet

  • 12. Data: 2003-04-25 08:48:37
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Nie martw sie.
    > Juz niebawem premierem bedzie Lepper, a ministref finansow - J.
    Beger.
    > Wtedy sie dopiero zacznie jazda :-)

    Ja pier... nie będzie lepiej, ale będzie inaczej. K... dlaczego to
    nasze cholerne państwo jest tak nieprzyjazne dla swoich obywateli. Co
    raz to nowe podatki, opłaty i cholera wie co. Pracuję w gastronomii i
    wymyslili, że teraz trzeba co rok płacić haracz za... BADANIE WODY W
    LOKALU, a co 5 lat kolejny haracz za minimum sanitarne dla personelu.

    Sorry, trochę NTG, ale może ktos wie, czy np. w Nowej Zelandii jest
    może lepiej, albo w Danii, bo tam najbliżej...

    Grzexs

  • 13. Data: 2003-04-25 09:14:42
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Grzexs napisał:

> [...]
    > wymyslili, że teraz trzeba co rok płacić haracz za... BADANIE WODY W
    > LOKALU, a co 5 lat kolejny haracz za minimum sanitarne dla personelu.

    No chyba juz wszyscy wiedza, ze "po pierwsze przedsiebiorczosc" = wiecej
    podatkow i hakow na przedsiebiorce, by wydoic z niego wszystko co sie
    da. Tu chyba chodzi o przesiebiorczosc rzadu i jego przyleglosci. Albo
    PPP, czyli zabierzmy sie za przedsiebiorcow, bo z nich mozna wydoic
    najwiecej. Co za kraj.

    Bartol

  • 14. Data: 2003-04-25 11:23:14
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    >
    > Sorry, trochę NTG, ale może ktos wie, czy np. w Nowej Zelandii jest
    > może lepiej, albo w Danii, bo tam najbliżej...

    taki już mamy system
    wszyscy czepiają sie Balcerowicza ale zapominają że właśnie wtedy nastąpiła
    prawdziwa eksplozja przedsiebiorczości Polaków - pamiętacie ten handel
    "chodnikowy" stragany budowane wszędzie itd itd.
    Można się z tego śmiać, patrzyć na to z politowaniem ale wtedy naprawdę masa
    ludzi wzięła swoje sprawy w swoje ręce.
    I twierdzę że robili tak nie dzięki geniuszowi Balcerowicza, tylko wtedy
    Państwo poprostu nie ingerowało w większość rzeczy, koncesje obowiązywały
    tylko na handel bronią i niewiele więcej. System podatkowy + ZUS nie były
    takim sztywnym kaftanem jak obecnie i w rezultacie mieliśmy największy
    rozwój

    Odkąd jednak Państwo wzięło się za przykręcanie śruby - powoli coraz
    bardziej nie chce sie tu żyć.

  • 15. Data: 2003-04-25 11:41:54
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > prawdziwa eksplozja przedsiebiorczości Polaków - pamiętacie ten handel
    > "chodnikowy" stragany budowane wszędzie itd itd.

    Mieliśmy dużo szczęścia, że własciwi ludzie znaleźli się na właściwych
    miejscach we właściwym czasie.
    Wtedy też odzywały się głosy, że zmiany trzeba wprowadzać pomalutku
    i stopniowo, że "terapia szokowa" jest be, itd itp.
    Gdyby tacy osobnicy doszli wówczas do władzy to pewnie do dzisiaj
    babralibyśmy się w socjalistycznym gnoju jak Ukraina czy Białorus, choć
    niestety wskutek niedokończonych reform jeszcze dużo tego świństwa
    u nas tego pozostało.

    > Odkąd jednak Państwo wzięło się za przykręcanie śruby - powoli coraz
    > bardziej nie chce sie tu żyć.

    Niestety mało kto chce dostrzec ten oczywisty fakt i pan Kołodko razem
    z populistami woli oskarżać o wszystko politykę RPP.
    IMHO to jest po prostu śmieszne i swiadczy o zupełnym oderwaniu się
    od rzeczywistości.

    Pix

  • 16. Data: 2003-04-29 08:01:21
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    >ąpiła

    ale to przecież zasługa Rakowskiego a nie Balcerowicza.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2003-04-29 08:20:41
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Bartol> Tia, i gdyby nie ten cholerny Balcerowicz, to plawilibysmy sie
    Bartol> dzisiaj w dobrobycie jak Bialorusini. Zal dupe sciska.

    Pomyśl jak to fajnie pójść do lekarza po recepte na jajko ...

    --

    --w

  • 18. Data: 2003-04-29 08:26:26
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

  • 19. Data: 2003-04-29 08:40:51
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 29 Apr 2003 10:26:26 +0200, Bartol Partol <b...@p...c>
    wrote:

    >Tia, i gdyby nie ten cholerny Balcerowicz, to plawilibysmy sie dzisiaj w
    >dobrobycie jak Bialorusini. Zal dupe sciska.

    nie twierdzę, że "Balecerowicz musi odejść", ale do cholery nie
    przypisujmy mu zasług, które nie są jego. Co ja poradzę na to, że
    wstrętny komuch okazał się bardziej prawicowy niż solidaruchy?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 20. Data: 2003-04-29 08:42:35
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Bartol> Wiesz, mnostwo ludzi zdaje sie do takich rzeczy
    Bartol> tesknic. Ostatnio znalazlem w jakiejs starej ksiazce moja kartke
    Bartol> zywnosciowa. Poniewaz byla prawie kompletna poczytalem sobie, co
    Bartol> jako dziecko moglem (teoretycznie) kupic do jedzenia. Ku*&^,

    Fakt, wyżebrać brzmi lepiej.

    Bartol> trzeba byc ciezkim debilem, zeby mowic ze za komuny bylo lepiej
    Bartol> niz teraz. :-(((((

    Ktoś już dawno powiedział że 20 lat temu Lepper by dostal kilka razy pałą,
    przebiegł ścieżkę zdrowia i w głowie by nie miał żadnych głupot.

    Inna sprawa że wtedy nie mogli kupić, a teraz też, tylko ich to dodatkowo w
    oczy kole.

    --

    --w