  • 11. Data: 2003-02-01 08:54:47
    Temat: Re: nie-kontakt@multibank - sesje Elixir
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Szymon Nitka <s...@u...pl> wrote:

    > Np. do Fortisa, w którym moja miła Pani opiekun na moje
    > mejle w każdej sprawie odpowiada w ciągu kilku minut.

    Patrz. To zupełnie tak jak ja pisząc maila do mojego doradcy w Multi.
    Ale co to ma wspólnego z tym, że on napisał na ogólny adres kontaktowy
    banku?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2003-02-01 09:22:38
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > Ot i problem rozwiazany - Multi na nieklientow lub
    > niewiadomoczyklientow nie marnuje czasu odpowiadajac na maile

    ciekawa polityka, widocznie multi nie chce miec wiecej klientow

  • 13. Data: 2003-02-01 09:29:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:b1g17f$5ko$3@news.onet.pl...

    > Ot i problem rozwiazany - Multi na nieklientow lub
    > niewiadomoczyklientow nie marnuje czasu odpowiadajac na maile

    W Multi odpowiedz na tekie pytanie mozna otrzymac w ciagu kilku chwil. Moze
    nawet szybciej niz w Fortisie ;)
    http://www.multibank.pl/multichat/multichat.jhtml

    Maciej

  • 14. Data: 2003-02-01 10:44:04
    Od: "emerel" <m...@p...com>

    > Patrz. To zupełnie tak jak ja pisząc maila do mojego doradcy w
    Multi.
    czy kryterium dochodowe Aquariusa może być spełnione przez sumę
    wpływów współposiadaczy?

    Mariusz

  • 15. Data: 2003-02-01 10:54:07
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 1 Feb 2003 11:44:04 +0100, "emerel" <m...@p...com>
    wrote:

    >czy kryterium dochodowe Aquariusa może być spełnione przez sumę
    >wpływów współposiadaczy?

    Nie, przynajmniej jeden posiadacz powinien samodzielnie miec 5kzl
    dochodu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 16. Data: 2003-02-01 14:50:08
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał:

    > Patrz. To zupełnie tak jak ja pisząc maila do mojego doradcy w Multi.
    > Ale co to ma wspólnego z tym, że on napisał na ogólny adres kontaktowy
    > banku?

    Odpowiadałem z przymrużeniem oka, sadziłem że to
    było widać :].

    Szy.