  • 1. Data: 2004-07-19 18:45:35
    Temat: nasz znajomy w PRESS ;)
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Czesc Wszystkim!!!

    Otwieram sobie dzisiaj lipcowy numer miesiecznika "PRESS", a tutaj na
    stronie 89 w rubryce Interranking ktos Nam wszystkim znany chwali Nas,
    uczastnikow i czytelnikow p.b.b. Wiecej nie bede pisal, chyba ze sprawca
    tych pochwal, sam sie zdekonspieuje...
    Ja ciekawskich, kto to (i jak wyglada!!!) zapraszam do lektury najnowszego
    PRESS, a tajemniczego KOTa (jak to mawiali w pewnej stacjio TV) pozdrawiam i
    gatuluje debiutu w tak dobrej i szanowanej gazecie - w nastepnym numerze
    licze, ze zawitasz na okladce ;)

    Pozdrawiam

    sanula vel. lelek

  • 2. Data: 2004-07-19 19:41:46
    Temat: Re: nasz znajomy w PRESS ;)
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > gatuluje debiutu w tak dobrej i szanowanej gazecie - w nastepnym numerze

    pewnie pieszesz o http://skocz.pl/amra :)

    pozdr.
    marcin

  • 3. Data: 2004-07-19 19:57:26
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > pewnie pieszesz o http://skocz.pl/amra :)

    BINGO!!! ;)

    sanula

    PS.Ale ze sie nie pochwalil...

  • 4. Data: 2004-07-19 20:19:07
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Albo sieciowego wydania www.press.pl a konkretnie
    http://www.press.pl/press/pokaz.php?id=499.

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 5. Data: 2004-07-19 20:29:59
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > PS.Ale ze sie nie pochwalil...

    byl tez dwa razy w tvn24 ;-)

  • 6. Data: 2004-07-19 20:53:13
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > byl tez dwa razy w tvn24 ;-)

    No to do ministra finansow jeden krok...Ciekawe jak bedzie wygladal "Plan
    Macierzynskiego" naprawy finansow publicznych ;-)

    sanula

  • 7. Data: 2004-07-19 21:47:32
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    sanula wrote:
    > No to do ministra finansow jeden krok...Ciekawe jak bedzie wygladal "Plan
    > Macierzynskiego" naprawy finansow publicznych ;-)

    Jeszcze kilka lat temu oddawałby biednym, zabierając bogatym. Na szczęście
    zdążył pojąć, że socjalistą być to wstyd :> Bo i kraść wstyd...

    PS. Ciekawe czy zniesie urlopy macierzyńskie... heh ;)

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1