    From: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: może obciążenia nie będzie?
    Date: Sat, 6 Mar 2010 20:33:29 +0000 (UTC)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > A z czego niby miałoby to wynikać?
    > Sprawa jest prosta: zapłaciłeś kartą - bankowi kasa się należy. A jak
    > bank dopomina się z opóźnieniem, to jest tylko Twój czysty zysk. No
    > chyba że to fraud, albo minęło już przedawnienie (ale to nie nastąpi po
    > 30 dniach, tylko po 2 latach...).

    zbyt uprościłem - sprawe masz wygraną jako bank ;) tzn klient wysyła
    reklamację ze nie rozpoznaje takiej transakcji, bank wysyłając copy request
    i chargeback z odpowiednim kodem (np dla MC 4801) ma dużą szansę na wygranie
    sprawy dla klienta - bo skoro sprzedawca nie przysłał obciążenia w ciągu 30
    dni to znaczy ze ma burdel w dokumentacji i raczej nie dosle kopii dokumentu
    sprzedazy w odpowiedzi na chargeback