  • Data: 2014-03-28 21:43:37
    Temat: Re: "miniratka" itp - Do kogo te reklamy?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-28 20:40, mx pisze:
    > Nie zwracałem uwagi na przystojniaków, ale na cenę i w ostatnim roku OC
    > u nich wykupiłem. Obleciałem Rankomat,

    Rankomat?
    Przecież oni chcą numer telefonu.
    Takich od razu spuszczam na drzewo.

    Już kilka razy mi się zdarzyło że takie porównywarki czy oferty
    odbiegały od tego co mogłem podpisać na umowie po konkretnych
    "negocjacjach" z żywym człowiekiem.

    Wniosek. Reklamy ma w d...
    Tak... Wiem... Tak mi się tylko wydaje.

    Sadzę że mam większe pojęcie o tym co mi się wydaje od "fachowców" :-)