  • 11. Data: 2004-07-21 15:09:47
    Temat: Re: min. cena dolara??
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > Kwestia poprawnego ustawienia kodowania - nic szczególnie trudnego dla
    > kogoś, kto zna się na analizie technicznej :)))

    Już ktos życzliwy podesłał mi link do stny z wyjaśnieniem sposobu ustawienia
    tego kodowania :)
    No coż teraz widzę, jakie to proste ... Człek uczy się całe życie, a i tak
    głupi umiera :(

    Od dziś ogonki :)

    Pozdrawiam

    P.S. Sprawy związane z komputerami zawsze uważałem za o wiele bardziej
    skomplikowane niż spekulacje na rynkach finansowych. Przecież tego się nie
    da nauczyć, jeśli sie nie ma IQ powyżej 180 hehe :) A spekulacji można
    nauczyć nawet małpę.

    Malin

  • 12. Data: 2004-07-21 18:15:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jacek Maliszewski EFIX Polska napisał:
> [...]
    > skomplikowane niż spekulacje na rynkach finansowych. Przecież tego się
    > nie da nauczyć, jeśli sie nie ma IQ powyżej 180 hehe :) A spekulacji

    Taaa, można nuczyć. Tanio kupuj - drogo sprzedaj ;-)

    K.

  • 13. Data: 2004-07-21 18:28:00
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Taaa, można nuczyć. Tanio kupuj - drogo sprzedaj ;-)

    Prawdę powiedziawszy kupno może być nawet losowe. Ważniejsze jest
    zarządzanie otwartą pozycją.
    Ja stosuje zasadę - kup gdy zaczyna rosnąć, sprzedaj, gdy zaczyna spadać.

    Malin

  • 14. Data: 2004-07-21 22:12:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 21 Jul 2004 20:28:00 +0200, na pl.biznes.banki, Jacek Maliszewski w
    wiadomości <news:cdmcjf$c6i$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Ja stosuje zasadę - kup gdy zaczyna rosnąć, sprzedaj, gdy zaczyna spadać.

    A po czym poznajesz, że to jest początek spadku, a nie tylko chwilowe
    huśtnięcie?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 15. Data: 2004-07-22 07:07:40
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > A po czym poznajesz, że to jest początek spadku, a nie tylko chwilowe
    > huśtnięcie?

    Statystyka.....

    Malin

  • 16. Data: 2004-07-22 08:01:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jacek Maliszewski wrote:

    > Statystyka.....

    a nie ekonometria ?
    *** blad ***

  • 17. Data: 2004-07-22 08:54:01
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > a nie ekonometria ?
    > *** blad ***

    No na upartego, jesłi uznać, że analize rozkładów zaliczamy do ekonometrii.
    Część profesorów pewnie by się oburzyła, że przecież ekonometria to badanie
    prawidlowości w zakresie współzależności oraz dynamiki.

    Malin

  • 18. Data: 2004-07-22 15:22:11
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com> napisał w
    wiadomości news:cdm0sn$5nk$1@news.onet.pl...

    > Od dziś ogonki :)

    Nie, naprawdę? Bosze, jestem wielki! Jesteś pierwszą osobą, którą namówiłem
    na pisanie z ogonkami. Ja poproszę doktorat h.c. z polonistyki, bardzo
    proszę! :)))

    T.

  • 19. Data: 2004-07-22 23:15:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz Nowicki napisał:

    > Nie, naprawdę? Bosze, jestem wielki! Jesteś pierwszą osobą, którą
    > namówiłem na pisanie z ogonkami. Ja poproszę doktorat h.c. z
    > polonistyki, bardzo proszę! :)))

    humoris causa? ;)

    K.

  • 20. Data: 2004-07-23 10:39:48
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > humoris causa? ;)

    Może być, byle nazwiska nie przekręcili ;)

    T.