  • 1. Data: 2012-08-21 13:08:30
    Temat: meritum - karta debetowa
    Od: michalis <m...@p...com>

    Witam,

    podpisałem umowę o konto w promocji grouponowej.

    Czy to prawda, że karta oraz PIN przychodzą pocztą i karty nie trzeba
    dodatkowo aktywować? Wydaje mi się to mało bezpieczne.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-08-21 13:17:10
    Temat: Re: meritum - karta debetowa
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    michalis <m...@p...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy to prawda, że karta oraz PIN przychodzą pocztą i karty nie trzeba
    > dodatkowo aktywować? Wydaje mi się to mało bezpieczne.

    Karta przychodzi nieaktywna. Z tego co pamiętam aktywację przeprowadza się
    poprzez infolinię. PIN można zmienić w bankomacie BZWBK (odpłatnie).

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 3. Data: 2012-08-21 13:44:02
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Karta przychodzi nieaktywna. Z tego co pamiętam aktywację przeprowadza się
    > poprzez infolinię. PIN można zmienić w bankomacie BZWBK (odpłatnie).

    Aktywacja karty przez infolinię lub przez pierwszą transakcję w sklepie
    lub w bankomacie z użyciem pin - więc po co dzwonić?

  • 4. Data: 2012-08-21 13:48:03
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-08-21 13:44, TrzyLinie pisze:

    > Aktywacja karty przez infolinię lub przez pierwszą transakcję w sklepie
    > lub w bankomacie z użyciem pin - więc po co dzwonić?

    Po to, żeby np. pracownik poczty nie poszedł aktywować mojej karty do
    bankomatu?

  • 5. Data: 2012-08-21 13:59:52
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Po to, żeby np. pracownik poczty nie poszedł aktywować mojej karty do
    > bankomatu?

    Przecież napisałem lub. W tym banku tak jest i tyle. Ze znanych mi banków
    jedynie KB utrudnia poczcie taki manewr. Czy jakieś inne banki także nie
    przysyłają pinów?

  • 6. Data: 2012-08-21 15:25:07
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-08-21 13:08, michalis wrote:
    > Witam,
    >
    > podpisałem umowę o konto w promocji grouponowej.
    >
    > Czy to prawda, że karta oraz PIN przychodzą pocztą i karty nie trzeba
    > dodatkowo aktywować? Wydaje mi się to mało bezpieczne.

    Prawda, i dobrze Ci sie wydaje :)

    Wlasnie wczoraj tak dostalem, jednoczesnie karte i PIN, dobrze ze sie
    nikt nie połakomił...

  • 7. Data: 2012-08-21 15:37:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 15:25:07 UTC+2 użytkownik Izydor napisał:
    > Wlasnie wczoraj tak dostalem, jednoczesnie karte i PIN, dobrze ze sie
    >
    > nikt nie połakomił...
    Załóż czapke z daszkiem, ciemne okulary, udaj się do bankomatu w jakims ustronnym
    miejscu i wypłac wszystkie dostepne srodki.
    Nastepnie reklamacja w banku, twierdzisz że karty nie dostałes pinu tez itp.;)

  • 8. Data: 2012-08-21 15:43:18
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-21 15:37, Kris pisze:

    > Załóż czapke z daszkiem, ciemne okulary, udaj się do bankomatu w jakims ustronnym
    miejscu i wypłac wszystkie dostepne srodki.
    > Nastepnie reklamacja w banku, twierdzisz że karty nie dostałes pinu tez itp.;)

    Art. 18. § 2. kk

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 9. Data: 2012-08-21 16:03:54
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-08-21 13:59, TrzyLinie pisze:

    > Przecież napisałem lub. W tym banku tak jest i tyle. Ze znanych mi banków
    > jedynie KB utrudnia poczcie taki manewr. Czy jakieś inne banki także nie
    > przysyłają pinów?

    Z wszystkich mi znanych (Alior, Sync, Rajfi, mBank, Citi) żaden nie
    wysyła aktywnych kart gotowych do użycia wraz z pinem. Miałem jeszcze
    konta w BGŻ, DB i BZWBK i tam też nie pamiętam takich praktyk (ale to
    było kilka lat temu więc mogę się mylić).

    Więc ciekaw jestem, który jeszcze bank oprócz Meritum stosuje taką
    dziurawą procedurę?

  • 10. Data: 2012-08-21 16:09:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 15:43:18 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

    > Art. 18. ďż˝ 2. kk
    Trzeba udowodnić ;)