    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [media] W sklepie również mogą zeskanować kartę
    Date: Tue, 27 Dec 2005 21:20:36 +0100

    Jacek Osiecki wrote:

    > Zasłanianie pinpadu - owszem. Ale panikowanie dlatego że ktoś zakrył
    > kartę ręką to już lekka przesada :)

    Nie zasłaniał ale praktycznie włożył ją do kasy, a procedura tego nie
    przewiduje.
    No ale po co w ogóle dyskutujemy skoro to dla ciebie żaden problem.
    Skoro wg ciebie "praktycznie" nie okradają klientów, nie kradna
    samochodów, nie mordują, większość nie umiera tak od razu, to EOT.

    Nie uważaj na kartę, jedź nieostrożnie - skoro lubisz płacić za różne
    ubezpieczenia czy tolerować złodziei. Ja nie lubię wyrzucać pieniędzy w
    błoto - wolę samemu uważać niż płacić za to innym (bo to wszystko jest
    płatne).

    Leszek