  • Data: 2005-02-04 16:35:42
    Temat: Re: [media] Fałszywki w bankomatach
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk napisał:

    > Chyba sobie żartujesz. Widzisz kogoś kto spisuje numery seryjne tysięcy
    > banknotów? :)))

    Wbrew pozorom moje pytanie nie było takie znowu bezsensowne, skoro są
    liczarki bankotów, które podczas zliczania pieniędzy skanuja numery seryjne.

    A wracając do meritum, czyli postępowania z fałszywym banknotem
    wyciagniętym z bankomatu pani redaktor z "Gazety Bankowej" w Programie 1
    Polskiego Radia o 12:35 sugerowała by skontaktować się ze swoim bankiem
    i tam dochodzić roszczeń. Przypomina mi się sytuacja, którą ktoś
    opisywał na grupie, gdy oddał do banku fałszywy banknot z wydrukiem
    potwierdzenia wypłaty z bankomatu i tyle go widzieli. Bredziłą też, że
    sprzedawca w sklepie może takiej fałszywki nie przyjąć (a ja myślałem,
    że musi zatrzymać) i powinnismy wtedy podjać ww działania.

    To ja bym już wolał od razu czekać na Policję, spisać protokół i wszcząć
    postępowanie wobec banku a nie oddawać bankowi dowód rzeczowy, który
    gdzieś zginie. Przydałby się breloczek z ultrafioletową lampą - testerem
    banknotów. Poza tym jak mogę zareklamować wypłatę z bankomtu fałszywego
    banknotu np. w mBanku? Wyślę im te 100 zł listem za polecenim odbioru? A
    może przelewem? ;-)

    K.