  • 21. Data: 2004-08-28 22:45:59
    Temat: Re: mbank się z(A)łamał
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 23:43:37 +0200, "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    wklepał(-a):

    >Myśle o prawdziwym zleceniu stałym. Tzn.takim, dzięki któremu nie muszę się
    >interesować ile, kiedy i komu muszę zapłacić.

    Moment. Jak to nie interesujesz się *komu* masz zapłacić?
    Poza tym mylisz chyba zlecenie stałe z poleceniem zapłaty.

  • 22. Data: 2004-08-29 06:44:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Moment. Jak to nie interesujesz się *komu* masz zapłacić?

    Ściśle rzecz biorąc, interesuję się raz - przy ustanawianiu zlecenia
    stałego.

    > Poza tym mylisz chyba zlecenie stałe z poleceniem zapłaty.

    Nie. Zlecenie stałe może obsługiwać każdego, a PZ nie - np. za gaz, wodę,
    ścieki, energię nie zapłacę dzięki PZ.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 23. Data: 2004-08-29 07:31:34
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Maciej Loret wrote:

    > Nie. Zlecenie stałe może obsługiwać każdego, a PZ nie - np. za gaz,
    > wodę, ścieki, energię nie zapłacę dzięki PZ.

    Myślisz o zleceniu stałym ze zmienną kwotą? W wielu bankach coś takiego było
    ale zanikło, np. w PBK (który z resztą cały zaniknął), w ING też czegoś
    takiego nie ma. Obsługa tego to jest ręczna robota i raczej nie spodzewaj
    się że taka usługa się gdzieś pojawi. Raczej zniknie tam gdzie jeszcze jest.

    Bogdan B.

  • 24. Data: 2004-08-29 07:58:53
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Myślisz o zleceniu stałym ze zmienną kwotą?

    Nie tylko, również terminem płatności.

> [...]
    > takiego nie ma. Obsługa tego to jest ręczna robota i raczej nie spodzewaj
    > się że taka usługa się gdzieś pojawi. Raczej zniknie tam gdzie jeszcze

    Dokładnie - boję się, że u mnie w końcu też zniknie, a w ówczas
    najprawdopodobniej gdzieś się przeniosę, bo tak naprawdę oprócz dobrze
    ulokowanych bankomatów, to te zlecenia są dla mnie najważniejsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 25. Data: 2004-08-29 09:04:51
    Od: Artur <A...@g...pl>

    Maciej Loret napisał w swoim mailu z Sat, 28 Aug 2004 22:19:33 +0200:

    > Witam.

    > A któryż to bank internetowy ma zlecenia stałe???
    > Pytam poważnie, bo może niedługo będę musiał przenieść rachunek.

    Każdy?
    mBank na pewno!

    --
    Pozdrawam!
    Artur A. Surowiec

  • 26. Data: 2004-08-29 09:25:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Każdy?
    > mBank na pewno!

    Bez żartów. Pytałem o możliwość zlecenia stałego zapłaty za np. gaz bez
    konieczności interesowania się kiedy i ile muszę zapłacić, bo nie wiem kiedy
    i na jaką kwotę ani z jakim terminem zapłaty będzie następna faktura.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 27. Data: 2004-08-29 12:58:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 29 Aug 2004 11:25:14 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Bez żartów. Pytałem o możliwość zlecenia stałego zapłaty za np. gaz bez
    >konieczności interesowania się kiedy i ile muszę zapłacić, bo nie wiem kiedy
    >i na jaką kwotę ani z jakim terminem zapłaty będzie następna faktura.
    Jak to dziala? Skad bank wie ile i kiedy musisz zaplacic skoro Ty sie
    tym nie interesujesz?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 28. Data: 2004-08-29 13:15:35
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jak to dziala? Skad bank wie ile i kiedy musisz zaplacic skoro Ty sie
    > tym nie interesujesz?

    Dostaje kopie faktur i płaci w ostatnim możliwym dniu (choć zdarzyło mi się
    kilka razy, że było to jeden dzień wcześniej).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 29. Data: 2004-08-30 07:34:57
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Twastara" <T...@U...pl> napisał w wiadomości

    > zysków. Na razie próg rentowności (break-even point) przekroczył pierwszy,
    > jaki pojawił na naszym rynku - mBank.

    no coz skutek wprowadzenia oplat....

    Z kolei w Volkswagen Bank direct
    > nie potrafiono sprecyzować, kiedy nastąpi przekroczenie progu rentowności.

    co za szczescie :-)) Jak beda mieli zamiar przekroczyc prog rentownosci
    (czytaj: wprowadzic oplaty i obnizyc oprocentowanie) i skoncza obecna
    promocje to trzeba bedzie uciekac...

    D.