  • Data: 2013-05-30 11:55:08
    Temat: Re: mbank - przymusowa wymiana ważnych kart na bezstykowe
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 May 2013 02:17:56 -0700 (PDT), pws <p...@g...com>
    wrote:

    >Pamiętaj tylko, że w mB musisz najpierw aktywować żeby potem zastrzec, bo w
    przeciwnym wypadku, będą pobierać opłaty nawet za nieaktywowaną (opłata liczy się od
    wydania).

    Nawet jeśli będzie nieaktywna to nie będzie miało znaczenia jeśli ktoś
    ten limit miesięczny płacenia kartą wyrabia, można przecież tą starą
    kartą płacić, a opłata 2zł (od czerwca 4pln) dotyczy nie każdej karty
    z osobna tylko wszystkich łącznie, więc jeśli ktoś te 100pln
    miesięcznie wydaje przy pomocy starej karty to nie ma problemu. Gorzej
    jeśli nie wyrabia tych 100pln miesięcznie więc pozostaje mu albo
    płacić te 2/4pln za miesiąc albo zastrzec kartę.
    Chyba że mbank coś pozmieniał w między czasie to niech mnie ktoś
    poprawi bo od jakiegoś czasu trudno za nimi nadążyć z tymi ciągłymi
    podwyżkami tfu zmianami.