  • 1. Data: 2009-09-23 15:17:04
    Temat: mbank - przelew z rachunku maklerskiego
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam, bardzo prosze o informacje ile czasu zajmuje mbankowi przelew z
    r.maklerskiego na rachunek obrotowy?
    dzieki
    m.

  • 2. Data: 2009-09-23 15:19:31
    Temat: Re: mbank - przelew z rachunku maklerskiego
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "mzmich88" <U...@p...fm> wrote in message
    > Witam, bardzo prosze o informacje ile czasu zajmuje mbankowi przelew z
    > r.maklerskiego na rachunek obrotowy?
    > dzieki
    > m.

    W trakcie sesji około 5-15 sekund. Po sesji (jeśli nie odwołałeś zlecenia i
    ono ma samo wygasnąć) pewnie około 18:30 środki już będą na eKoncie.

  • 3. Data: 2009-09-23 15:43:23
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 17:19:31 +0200, MarekZ napisał(a):

    > W trakcie sesji około 5-15 sekund. Po sesji (jeśli nie odwołałeś zlecenia i
    > ono ma samo wygasnąć) pewnie około 18:30 środki już będą na eKoncie.

    hmm... a u mnie trwalo kilka dni.
    --
    marcin

  • 4. Data: 2009-09-23 15:49:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message

    > hmm... a u mnie trwalo kilka dni.

    Kilka dni to mogło trwać rozliczenie transakcji przez kdpw a nie przelew...

    O ile pytającemu chodziło o to, to w dniu roboczym D+3 (akcje) lub D+2
    (obligacje) środki powinny się pojawić w okolicy 11:30-13:00.

  • 5. Data: 2009-09-23 16:36:59
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 17:49:08 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Kilka dni to mogło trwać rozliczenie transakcji przez kdpw a nie przelew...

    po takim czasie od sprzedania 'po cenie' kasa pojawila sie na ekoncie.
    akcje sprzedaly sie szybko, ale pozniej kasa lezala dalej w rubryczce suma
    aktywow

    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-09-23 17:54:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message

    > po takim czasie od sprzedania 'po cenie' kasa pojawila sie na ekoncie.
    > akcje sprzedaly sie szybko, ale pozniej kasa lezala dalej w rubryczce suma
    > aktywow

    No. To kdpw tak długo rozlicza.

  • 7. Data: 2009-09-23 20:04:49
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 19:54:11 +0200, MarekZ napisał(a):

    > No. To kdpw tak długo rozlicza.

    Ale w pierwszym poscie napisales, ze powinno byc tego samego dnia. Trafil
    mi sie wypadek przy pracy, czy to norma? I czy za takie 'zawieszone'
    pieniadze mozna cos kupic czy trzeba czekac az wroca na ekonto?
    --
    marcin

  • 8. Data: 2009-09-23 20:11:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message

    > hmm... a u mnie trwalo kilka dni.
    > --

    od dnia sprzedaży kasa z transakcji dostępna jest trzeciego 3 dnia
    roboczego.
    podmiot odpowiedzialny: Krajowy Depozytu Papierów Wartosciowych.

  • 9. Data: 2009-09-23 20:24:20
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    zly pisze:
    > Ale w pierwszym poscie napisales, ze powinno byc tego samego dnia. Trafil
    > mi sie wypadek przy pracy, czy to norma? I czy za takie 'zawieszone'
    > pieniadze mozna cos kupic czy trzeba czekac az wroca na ekonto?

    Musisz czekac.

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 10. Data: 2009-09-23 20:53:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:24:20 +0200, perszing napisał(a):

    > Musisz czekac.

    eh :/ to troche mija sie z sensem zabawy 'online' :/

    --
    marcin