  • 21. Data: 2002-02-04 20:32:51
    Temat: Re: mbank - pjo (Fwd) Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia? :)
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> wrote in message
    news:a3mn9p$h3g$1@news.onet.pl...

    > Kto następny? Może ten od bojkotu zostanie zatrudniony w jakimś banku ?

    skąd wiesz, ze już w nim nie pracuje i robi z a zwiadowcę
    (chodzenie pod oknem mBanku) :-))

    BAH

  • 22. Data: 2002-02-04 20:56:33
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > To tak jakby operator GSM promował swój własny standard, który nie
    > jest rozpoznawalny np. w roamingu. nie można mieć wtedy pretensji do innych
    > operatorów, którzy w dobrej wierze przystosowali się do standardu a nie do
    > czyichs wymysłów.

    ale mozna miec do nich pretensje, ze nie moge sie dodzwonic do tego operatora.
    a w tej dyskusji raczej o dodzwonienie chodzi niz o roaming ;)

    pozdrawiam

    romekk

  • 23. Data: 2002-02-04 20:58:11
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Mon, 4 Feb 2002 20:25:23 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl> wrote:

    >Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    >I przestał pyszczyć.:-)
    >tak to już jest, że punkt widzenia.... ( o kurde -nie zauważyłem dopisku w
    >topicu):-)))
    >Kto następny? Może ten od bojkotu zostanie zatrudniony w jakimś banku ?

    Dla zainteresowanych calym watkiem, tu jest archiwum lutowych ebankow:
    http://listserv.icm.edu.pl/listserv/wa.cgi?A1=ind020
    2&L=ebank&F=lf

    a.

  • 24. Data: 2002-02-04 21:03:34
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Mon, 4 Feb 2002 21:30:27 +0100, "Tiger" <l...@p...e.pl> wrote:

    Tiger, poczytaj sobie cala dyskusje z ebankow w archiwum:
    http://listserv.icm.edu.pl/listserv/wa.cgi?A1=ind020
    2&L=ebank&F=lf
    bo nie bede dublowal tutaj calej dyskusji i powtarzal tego samego dla Ciebie co
    juz zostalo tam powiedziane, nie mam czasu na dywagacje na dwoch frontach.

    a.

  • 25. Data: 2002-02-04 21:14:36
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    Mylisz sie Tiger, zapraszam do archiwum, tam wszystko juz bylo:

  • 26. Data: 2002-02-04 21:28:40
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    >OK wpiszmy więc w mBanku numer rachunku
    >99999999999-bumtralala-?????????-1234567890_:-) i powiedzmy mBankowi żeby
    >wydzwaniał po wszystkich bankach bo coś nie gra.

    Co innego wpisywanie dowolnego numeru wymyslonego przez wariata, a co innego
    oficjalnie podawanego numeru banku.
    Przedstawiciele KIRu przyznaja, ze nie powinno dochodzic do takich
    sytuacji jak np. w mbanku "ponieważ banki mają obowiązek zapoznania się,
    rejestracji i akceptowania wszystkich numerów używanych przez inne instytucje
    działające w naszym kraju".
    A poza tym NRB jeszcze nie jest w pelni obowiazujacy (bedzie dopiero chyba od
    2003), wiec nie mozna sie na niego oficjalnie powolywac.
    I po trzecie takie postepowanie nie ulatwia zycia klientom mbanku, a do tego
    zobowiazal sie mbank swoja oficjalnie przedstawiana filozofia dzialania, a
    jesli nie wierzysz, ze nie jestem w tym pogladzie odosobniony to zajrzyj tutaj:
    http://faq4pbb.netforia.pl/ankieta/opinions.php?idba
    nk=BRE

    Gro narzekan jest na cyt. "zmianę "filozofii", nieliczenie się z
    opinią klienta, brak rzeczowej polityki informacyjnej, podejście do klienta i
    uporczywe udawanie, że "nie ma tematu", coraz gorsza komunikacja z Klientami".

    >Jaaaasne. taka usługa nazywa się Private Banking i jest available od 500kPLN
    >na rachunku. Za 20 koła na rachunku nikt Ci w Banku "laski nie zrobi". Sorry
    >ale trochę przesadzasz z pojęciem przyjazności.

    Przykro mi ale jak zwykle sie mylisz, to mbank deklarowal
    http://info.mbank.com.pl/spis.html#, ze:

    "oferuje wyjątkowo wysokie oprocentowanie oszczędności na rachunku eMAX

    zapewnia wspaniałe warunki oprocentowania dla środków zgromadzonych
    na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym eKonto

    nie pobiera opłat za prowadzenie rachunku oszczędnościowego
    i konta osobistego oraz wypłaty gotówki z wybranej sieci bankomatów

    wydaje podstawowe karty płatnicze Visa za darmo

    nigdy nie wprowadzi swoich klientów w błąd, stosując
    skomplikowany system prowizji i opłat

    jest dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z dowolnego
    miejsca w Polsce i na świecie

    * zatrudnia zespół zaangażowanych ludzi, których najważniejszym zadaniem
    jest służyć klientom *

    Prosimy oceniać nasze przyrzeczenia według wartości naszych usług."

    No wiec oceniamy, oceniamy krytycznie bo sa ku temu powody, jak nie bedzie
    powowdow to i narzekan nie bedzie. Koniec, kropka.

    >"a
    >
    >Nie, jest to wytłumaczenie dalczego nie mogą zrealizować przelewu. I z taka
    >argumentacja powinieneś iść do PKO BP i suszyć głowę im.

    A dlaczego ja mam isc do PKO BP skoro konto mam w mbanku, a nie tam?
    Powtarzam co powiedzial KIR:
    "banki mają obowiązek zapoznania się, rejestracji i akceptowania wszystkich
    numerów używanych przez inne instytucje działające w naszym kraju".

    I koniec. Wiecej sie tu nie odezwe, bowiem to wszystko co napisalem specjalnie
    dla Ciebie juz padlo w dyskusji na ebankach, zapraszam do archiwum:

  • 27. Data: 2002-02-05 01:32:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org> writes:

    > A dlaczego to kloci sie z Twoim niekoniecznie zdrowym rozsadkiem?

    No wlasnie o to spytalem.

    > Normy jeszcze
    > oficjalnie nie obowiazuja, wiec aby wszystko sprawnie dzialalo w obecnym
    > przejsciowym okresie bez utyskiwan klientow "banki mają obowiązek zapoznania
    > się, rejestracji i akceptowania wszystkich numerów używanych przez inne
    > instytucje działające w naszym kraju."

    No i co? Ktory bank tak robi? Tylko uwazaj, bo za moment jakas instytucja
    (niekoniecznie bank, moze byc ZUS, MF, albo jakas inna firma) wymysli
    sobie nowy numer i znow nie bedzie takiego banku (i tak nie ma, oczywiscie
    - np. niektore banki uzywaja numerow kont o liczbie znakow >40, nijak
    tego nie idzie elixirem przelac).

    W tym momencie sprawa jest, moim zdaniem, bardzo prosta: sa dwie metody
    zapisywania numerow rachunkow. Stara sklada sie z numeru rozliczeniowego,
    kreski i numeru konta w obrebie danego numeru rozliczeniowego, i nowa
    (ktora wszystkie banki musza byc w stanie obsluzyc, ale nie musza
    w ten sposob na razie zapisywac numerow wlasnych rachunkow) - NRB.

    Ktora metoda zapisywane sa numery rachunkow PKO BP, stara czy nowa?

    Jesli bank nie potrafi wygenerowac standardowych numerow, to niech
    przynajmniej informuje swoich klientow, ze maja podawac swoj numer konta
    jako numerrozl-caly_numer_z_lk_itd.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 28. Data: 2002-02-05 11:25:07
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On 05 Feb 2002 02:32:02 +0100, Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >No wlasnie o to spytalem.

    Nie wiem, bo z moim sie nie kloci.

    >No i co? Ktory bank tak robi? Tylko uwazaj, bo za moment jakas instytucja

    A ktory inny bank powoluje sie na specjalne przyjacielskie relacje ze swoimi
    klientami i twierdzi "traktujemy swoich klientow serio!"?

    >Jesli bank nie potrafi wygenerowac standardowych numerow, to niech
    >przynajmniej informuje swoich klientow, ze maja podawac swoj numer konta
    >jako numerrozl-caly_numer_z_lk_itd.

    Owszem mogliby to robic, ale przedstawiciele mbanku wymuszenie takiego
    postepowania ze strony pko bp nie powinni zrzucac na barki swoich klientow.

    a.

  • 29. Data: 2002-02-06 11:57:12
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Sat, 02 Feb 2002 11:31:39 +0100, andy_k
    <andyk@spamprotector_cyberspace.org> wrote:

    Nie wiem czy zauważyliście ciekawą koincydencję (ładne słowo prawda?).
    Odkąd PJO pracuje w mBanku, ten zachowuje się coraz gorzej, i stale
    pogarsza swoją ofertę.
    Nie wiem czy to krecia robota PJO, czy też może jego krytyka na
    usenecie miałą tak dobroczynny wpływ na mBank. Teraz kiedy pracodawca
    zabrania mu "kalania własnego gniazda", nie może się on wypowiadać
    źle, a całą resztą grupy mBank się nie przejmuje ;-)))

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!

    > A ktory inny bank powoluje sie na specjalne przyjacielskie relacje ze swoimi
    > klientami i twierdzi "traktujemy swoich klientow serio!"?

    Na mnie takie deklaracje nie robia wrazenia.

    > Owszem mogliby to robic, ale przedstawiciele mbanku wymuszenie takiego
    > postepowania ze strony pko bp nie powinni zrzucac na barki swoich klientow.

    "Owszem mogliby". Dobre. Tzn. samo PKO BP, generujac rachunki
    o nienormalnych numerach, moze miec _wlasnych_ klientow w "glebokim
    powazaniu", a wszystkie inne banki maja wiedziec co akurat dzieje sie
    w PKO BP i jakie tam nowe sposoby zapisywania numeru rachunku wlasnie
    wymyslili.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator