  • 21. Data: 2004-01-26 15:51:47
    Temat: Re: mbank - którą byście bzyknęli
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    o...@n...tpi.pl,
    SebCz <a...@a...pl>:

    > Dokładnie, trzeba być wyjątkowym dresem, żeby sie w to bawić. Ja
    > zakładam raczej inny scenariusz, ktoś o tym pisał już: "Hehe, chcesz,
    > to puszcze ci przelew na 100zł w jednogroszówkach, nie wierzysz?"
    > I potem sobie udowadniają, że sie da...

    Ale jak unikaja klikania kilkadziesiat tysiecy razy?

    --
    Robert

  • 22. Data: 2004-01-26 16:00:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jak unikaja klikania kilkadziesiat tysiecy razy?

    Może podłączają jakiś skrypt? ;]]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 23. Data: 2004-01-26 16:03:50
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Ale jak unikaja klikania kilkadziesiat tysiecy razy?

    Im dłużej o tym myślę, tym bardziej mi sie wydaje, że ta 'afera' z
    przelewami grosikowymi to jakaś jednostkowa sprawa wykorzystywana teraz
    jako zasłona dymna i temat zastępczy, nie warto się w wgłębiać, fakt jest
    faktem, opłata za przelewy będzie i już.

    A ktoś z moich znajomych mnie pytał niedawno - po co Ci tyle kont? A no
    własnie na takie sytuacje :) Teraz to kwestia jednego przelewu i juz
    jesteś gdzie indziej.
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 24. Data: 2004-01-26 16:09:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    BankMan <b...@o...pl> wrote:
    > siemanko,

    Jol ziomal!

    > ja bym kilka z nich nabił na moją dzidę.

    Zobacz jeszcze na te laski!!!
    Jadra ci chyba spuchna z nadmiaru wrazen!!!
    http://w1.827.telia.com/~u82705365/laski/laskilaski.
    htm

  • 25. Data: 2004-01-26 16:12:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > A ktoś z moich znajomych mnie pytał niedawno - po co Ci tyle kont? A no
    > własnie na takie sytuacje :) Teraz to kwestia jednego przelewu i juz
    > jesteś gdzie indziej.

    Przelanie kasy to pikuś. Gorzej, jeśli musisz powiadomić pracodawcę o
    zmianie numeru rachunku, zmienić PeZety, przenieść limit kredytowy...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2004-01-26 16:20:39
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    RobertS z adresu: <u...@o...pl> napisał(a):

    > Natomiast wyzej chodzilo chyba o przelew jako SMS nie jako komorke
    > tylko na konto, z odczytaniem w szczegolach przelewu. Oczywiscie nowa
    > oplata tego nie ukroci, bo to glownie praktyka na przelewach wewn.

    Toż nie lepiej maila napisać?

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 27. Data: 2004-01-26 16:22:05
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński z adresu: <m...@p...pl>
    napisał(a):

    > Zobacz jeszcze na te laski!!!
    > Jadra ci chyba spuchna z nadmiaru wrazen!!!
    > http://w1.827.telia.com/~u82705365/laski/laskilaski.
    htm

    Aż się bałem kliknąć... Ale się przemogłem :))

  • 28. Data: 2004-01-26 17:39:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Przelanie kasy to pikuś. Gorzej, jeśli musisz powiadomić pracodawcę o
    > zmianie numeru rachunku, zmienić PeZety, przenieść limit kredytowy...

    Utrzymanie konta jest za free - wiec nie ma co dramatyzowac :) Mozna robic
    jak to wielu ludzi robilo w przypadku Lukasa... :D

  • 29. Data: 2004-01-26 17:58:48
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    klikania kilkadziesiat tysiecy razy?

    > Im dłużej o tym myślę, tym bardziej mi sie wydaje, że ta 'afera' z
    > przelewami grosikowymi to jakaś jednostkowa sprawa wykorzystywana teraz
    > jako zasłona dymna i temat zastępczy
    No niezupełnie ja zawsze za pierwszym razem kiedy miałem wykonywać większy
    przelew , puszczałem tam i z powrotem 1grosza :)
    Ale zapewniam że robiłem to w celach bezpieczeństwa ( nie mam ochoty aby
    moje pieniądze przez przypadek poszły gdzieś w świat)

    Pozdr.

  • 30. Data: 2004-01-26 18:13:06
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TO.polbox.com>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"
    > RobertS z adresu: <u...@o...pl> napisał(a):
    > Toż nie lepiej maila napisać?

    AAA... a jak maja oba konta w mB to sobie moga poczatowac przesylajac 1
    grosz tam i nazot. Oczywiscie siedza w tym samym pokoju z kilkoma kumplami i
    popijaja pifko :)